Zamknięcie rachunku w Millenieum - czy może pełnomocnik

Data: 2009-09-15 11:31:09
Autor:
Zamknięcie rachunku w Millenieum - czy może pełnomocnik
Witam

czy pełnomocnik mający pełnomocnictwo ogólne do wszystkiego może zamknąć
rachunek w Millenium?

Jesli nie to lipa - bo będę musiała ojca ze sobą targać do oddziału.

PS. Wkurzyli mnie że pobierają 7 zł - do tej pory miałam duzo lokat i kartę
kredytową. Teraz warunki znieśli

Data: 2009-09-15 11:38:41
Autor:
Zamknięcie rachunku w Millenieum - czy może pełnomocnik
aha

wyczytałam to więc:

Pełnomocnictwo nie może obejmować:
1) wydania dyspozycji zapisu na wypadek śmierci
Posiadacza rachunku,
2) udzielania dalszych pełnomocnictw,
3) zawarcia umowy dotyczącej Kanałów Bankowości
Elektronicznej oraz wydania H@seł do KBE,
4) wystawiania czeków.

tak więc zamknąć rachunekj chyba mogę?

--

Zamknięcie rachunku w Millenieum - czy może pełnomocnik