Zamknięte do odwołania szlaki w ok. dol. Zuberskiej

Data: 2011-06-04 12:01:14
Autor: Tomek
Zamknięte do odwołania szlaki w ok. dol. Zuberskiej
Witam,
mam przewodnik Nyki z roku 1995, nie wiem czy wszystkie szlaki tam ujęte są czynne. Czy np. szlak dol. Bobrowiecką na Bobrowiec jest otwarty?
(Ogólnie szlaki w otoczeniu Bufetu Rohackiego)
Mam na mysli szlaki otwarte po 15 czerwca.
Tomek.

Data: 2011-06-05 14:50:24
Autor: waldek
Zamknięte do odwołania szlaki w ok. dol. Zuberskiej
No niestety niektóre szlaki są póki co zamknięte.
Mam na myśli oczywiście okres po 15.06.
Na Bobrowiec aktualnie nie prowadzi żaden szlak. Szlak niebieski z Orawic prowadzi na Przełęcz Bobrowiecką.
Stamtąd można dojśc na Grzesia.
Zamknięte są pozostałe szlaki opisane w przewodniku Nyki - prowadzące przez Dolinę Juraniową - zielony szlak na Bobrowiec i czerwony szlak na Przełęcz Bobrowiecką.
Z Orawic poza  wspomnianym szlakiem niebieskim na Przełęcz Bobrowiecką wychodzi aktualnie czerwony szlak prowadący przez piękną Cieśniawę w dolnej części Doliny Juraniowej do Umarłej Przełęczy (jest to dolny fragment wspomnianego wcześniej szlaku na Przeł. Bobrowiecką). Stamtąd schodzi do Doliny Bobrowieckiej do szlaku niebieskiego.
pozdrawiam
Waldek

Data: 2011-06-05 20:55:51
Autor: Tomek

Użytkownik "waldek" <wal55@onet.eu> napisał w wiadomości news:4deb7b8b$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gorące podziękowania.
Ps. Chyba po 10 czerwca takim szlakiem z Oravic na przeł.
Bobrowiecką to przejść można?? Czy pokuta w razie
kontroli TANAP??
Tomek.

Data: 2011-06-05 21:41:55
Autor: waldek
Zamknięte do odwołania szlaki w ok. dol. Zuberskiej
Formalnie nie można i pokuta grozi.
Ale raczej nie są tam zbyt rygorystyczni w tym względzie.
Tym bardziej w okolicach połowy czerwca.
Acha jeśli chodzi o Dolinę Zuberską i szlaki w jej rejonie, to nie ma zmian w stosunku do Nyki 1995 w dostępności szlaków.
pozdrawiam
Waldek

Data: 2011-06-06 17:55:05
Autor: Piotr
Zamknięte do odwołania szlaki w ok. dol. Zuberskiej
Schodziłem kiedyś z Boborvca przez Przeł. Juraniową  do Dol.Juraniowej (wtedy szlak był otwarty) z kilkulenim dzieckiem na plecach, w nosidełku. Koszmar. Dość stromy szlak poprowadzony lasem na krechę z przełęczy. Nie licząć Bobrovca, nie masz czego żałować.
Polceam rower na podjazd/zjazd Doliną Bobroviecką.
Pozdrawaim,