Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!

Data: 2010-08-07 22:49:26
Autor: falco
Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!
Siema,

jak w temacie a dokładniej mówiąc...

Most w Górze Kalwarii jest wyłączony z ruchu doi odwołania, bo po ulewach zapadła się jezdnia... :(
Dlaczego o tym piszę?
Dzisiaj wybraliśmy się z kumplem na przejażdżkę w stronę łaskarzewa i mocno się zdziwiliśmy, gdy okazało się dopiero na rondzie w G.K., że droga jest zamknięta. Nigdzie (powtarzam nigdzie!!!) wcześniej nie było żadnych znaków czy informacji, że droga jest wyłączona z ruchu a inny most oddalony w pytę kilometrów... :(

W końcu to główna trasa przelotowa, ale polska rzeczywistość jak zwykle "górą"... :\

Jeśli ktoś wybiera się na moto czy autem, to radzę omijać, poniżej kilka szczegółów:\
http://www.mmwarszawa.pl/9330/2010/8/7/most-w-gorze-kalwarii-zamkniety-po-ulewie?category=news

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-08 01:55:44
Autor: robertbig
On 7 Sie, 22:49, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
[...]

Gorszej dziury nie mozna sobie wyobrazić. Po kiego tam ..??!

Data: 2010-08-08 20:04:41
Autor: falco
robertbig pisze:

Gorszej dziury nie mozna sobie wyobrazić. Po kiego tam ..??!

Pytanie traktuję jako retoryczne, bo niby jak na nie odpowiedzieć, skoro tamtędy prowadzi droga na działkę kumpla... ;p

P.S. Rozmieszczenie tablic informacyjnych choćby od strony Konstancina czy z drugiej na rondzie od Otwocka zajęłoby (liczę 2 osoby i 2 samochody) niecałą godzinę... ;)
TIR-y stały na poboczu, bo nie mieli jak zawrócić i nie wiedzieli co się dzieje, osobówki sobie radziły, my na moto bez problemu, ale musieliśmy w sumie nadrobić... 120 km., dobrze, że aura była fajna... ;)
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-08 11:38:50
Autor: duddits
Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!
W dniu 2010-08-07 22:49, falco pisze:
[..]
W końcu to główna trasa przelotowa, ale polska rzeczywistość jak zwykle
"górą"... :\

Może się mylę, ale AFAIK to stało się całkiem niedawno i być może służby
nie zdążyły z odpowiednim oznakowaniem. To się może zdarzyć wszędzie.

--
duddits

Data: 2010-08-08 06:53:15
Autor: robertbig
On 8 Sie, 11:38, duddits <dudd...@NOSPAMfz6.pl> wrote:
> [...]

Może się mylę, ale AFAIK to stało się całkiem niedawno i być może służby
nie zdążyły z odpowiednim oznakowaniem. To się może zdarzyć wszędzie.

W poprzednim tygodniu był na tym moście powazny wypadek.
Droga była zamknieta ~10 h.
Jadac z W-wy na most w GK , był zabokowany wyjazd z ronda na most
własnie.

To cały wysiłek jaki podjeła psiarnia. Aby popołudniowy strumień
ludzi ,samochodów i cięzarówek. Nie wpierdzielił sie na mukę.
Cięzko im było ,umieścic info na kilku drodach dojazdowych do GK, że
most zamkniety.

Ale czegóz sie mozna spodziewać po takich pałach. Jesli nawet na
rondzie nie było oznakowania. Tylko mały burdelik / zatorek stworzony
przez zdezorientowanych kierowców.
A na darcie ryja "przez wysepke ,na wskróś " -co sie stało .
Usłyszałem-most zamkniety jeszcze przez 4h prosze jechac przez
Warszawe  ALBO ... Puławy !
Dla niezorientowanych .
Najblizszy most w kierunku na południe , to Deblin. Po drodze jest
jeszcze dziadowski ,ale jest .
Prom przy elektrowni Kozienice.

Profesjonalne polycjanty , w newralgicznym węzle drogowym. W
kryzysowej sytuacji.
Brawo !!!

Teraz Polska !

Data: 2010-08-08 17:15:56
Autor: Grzybol
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości
Profesjonalne polycjanty , w newralgicznym węzle drogowym. W
kryzysowej sytuacji.
Brawo !!!
Teraz Polska !

Nie wiem dlaczego jeszcze Cię to dziwi. Przecież policja w tym kraju jest NIEPOTRZEBNA!!! I to nie jakieś pierdolenie tylko niezaprzeczalny fakt. Nigdy w żadnym przypadku nie pomogła mi w życiu policja. Byłem kilka razy okradziony -  śledztwo toczyło się zza biurka, żaden chuj nie wysadził mordy - każde postępowanie umorzone, ze względu na niewykrycie sprawców. Sprawców ze 2 razy podałem im na tacy - powiedziałem, że wiem na pewniaka u kogo są fanty - nawet nie ruszuli dupy. Nie znam nikogo komu policja by pomogła w życiu w czymkolwiek. Znam za to wielu, którym policja jebie mandaty, drze morde, żeby pokazać jacy oni są goście itd. Policja i straż miejska w tym kraju to służby stworzone tylko i wyłącznie do sciągania mandatów. W zasadzie tylko z tego są rozliczani. Jak jest koniec miesiąca i mają za mało wypisanych mandatów to jebią za byle co, każdego. Każdy z Was jeździ po tym jebniętym kraju i pewnie zauważacie pewną prawidłowość. Jest milion miejsc w tym kraju, gdzie robi się remonty dróg, mostów itp - w każdym takim miejscu występuje ruch wahadłowy. Nie wszędzie jest sygnalizacja świetlna. Tam gdzie jej nie ma stoi robotnik drogowy w kamizelce pomarańczowej z lizakiem w ręku i kieruje ruchem - jeden z jednej, drugi z drugiej strony. Widziałeś kiedyś? Człowiek, który być może nie ma prawa jazdy, na 100% nie ma żadnych uprawnień do kierowania ruchem pojazdów na drogach publicznych, kieruje ruchem. A policjancie pierdolą, stoją se kilometr dalej i jebią mandaty. A powinni stać na wahadle i kierować ruchem - to jest ich jebany obowiązek, za to im płacę z moich podatków. Niech mi ktoś powie, że pierdole bzdury... Pytanie za 100 zł - jeden robotnik z lizakiem puszcza z jednej strony, a drugiemu się pojebie i puści na czołówkę. Załóżmy że jadą 2 męskie pizdy i się zderzą czołowo. Kto ponosi wtedy odpowiedzialność za wypadek - w końcu jak policja ustali winę? Policja w tym kraju potrzebna jest jedynie do akcji politycznych. Są sługusami polityków, wykorzystywani do gier politycznych. Poza tym, wielu policjantów jest przestępcami, a bardzo wielu współpracuje z bandytami. Po chuj mi taka policja? Niech się odezwie ktoś, komu policja cokolwiek w życiu pomogła... Amen.

--
Grzybol

Data: 2010-08-08 17:47:54
Autor: J_K_K
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3mhtn$snf$1mx1.internetia.pl...
Niech się odezwie ktoś, komu policja cokolwiek w życiu pomogła...

Proszę bardzo - znaleźli i oddali skradzione oryginalne kołpaki od Passata :-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-08 19:19:03
Autor: johnny
Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!
Użytkownik "Grzybol" spuścił z krzyża:

Niech mi ktoś powie, że pierdole bzdury...

Ja bym może i zaryzykował, ale pewnikiem w odpowiedzi zasugerujesz fach mojej mamusi ;-)

Zdroofka Johnny

Data: 2010-08-08 19:43:00
Autor: Ivam
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3mhtn$snf$1@mx1.internetia.pl...
Niech się odezwie ktoś, komu policja cokolwiek w życiu pomogła... Amen.

Mojemu wujkowi (tylko czesciowo - bo same czesci od puszki odzyskal) i mojemu koledze (cale kompletne radio).

Byłem kilka razy okradziony

To faktycznie super okolica - moze po prostu miski sie boja ruszac zza biurka, bo moga kose pod zebra dostac. Znam przynajmniej jedno takie miasto, ale nie znaczy to ze wszedzie tak jest.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-08 20:00:00
Autor: Marcin N
Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3mhtn$snf$1@mx1.internetia.pl...
(...)
Poza tym, wielu policjantów jest przestępcami, a bardzo wielu współpracuje z bandytami. Po chuj mi taka policja? Niech się odezwie ktoś, komu policja cokolwiek w życiu pomogła...

Raz zadzwoniła do mnie policja z informacją, że okradziono mi garaż.
Dowiedziałem się od razu, że wszystkie łupy odzyskali bo złapali ich na gorącym uczynku po zastawieniu pułapki, którą był właśnie mój garaż.

Drugi raz znowu okradziono mi garaż.
Sprawę zgłosiłem na policję i po pół roku mam informację, że GANG został złapany i czeka na rozprawę.

Nie jest więc tak źle.

Data: 2010-08-08 20:05:02
Autor: woohoo
W dniu 2010-08-08 20:00, Marcin N pisze:
[...]

Jesteś pewien, że to była policja a nie GROM?

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-08-09 08:54:45
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Grzybol napisał(a):
Niech się odezwie ktoś, komu policja cokolwiek w życiu pomogła...

mi raz butelke z piwem otworzyla, bo nie mialem otwieracza

Amen.

Amil debilu, a nie Amen.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-08-09 09:29:35
Autor: KJ Siła Słów
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

mi raz butelke z piwem otworzyla, bo nie mialem otwieracza

U mnie podnóżek pasażera ma takie podcięcie do otwierania.

KJ

Data: 2010-08-10 00:39:31
Autor: marider
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Grzybol napisał(a):
Niech się odezwie ktoś, komu policja cokolwiek w życiu pomogła...

mi raz butelke z piwem otworzyla, bo nie mialem otwieracza

I jak, to bylo Twoje najdrozsze piwo w zyciu? ;D

Amen.

Amil debilu, a nie Amen.

Zdrowko! ;>
PS: fakt, Policja w tym kraju jest w sumie nie wiem po co... Chyba tylko dla dobrego wizerunku a i to nie zawsze.
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

Data: 2010-08-10 09:45:47
Autor: Piotr Rezmer
OT Re: Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!
marider pisze:
Chyba tylko dla dobrego wizerunku

Możesz rozwinąć? Gdzie im się coś takiego udało?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-08-09 15:45:46
Autor: spam
[...]

e tam, z pół kilometra obok jest kolejowy.

Na rowerze sie fajnie po nim jezdzi.

Data: 2010-08-09 16:07:00
Autor: falco
spam@mailinator.com pisze:

e tam, z pół kilometra obok jest kolejowy.

Na rowerze sie fajnie po nim jezdzi.

Wiem, bo sam po nim na góralach jeździłem, ale czopkiem chyba byś nie podołał... ;p

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-09 20:58:49
Autor: J_K_K
Użytkownik <spam@mailinator.com> napisał w wiadomości news:47f6.00001100.4c60068anewsgate.onet.pl...
e tam, z pół kilometra obok jest kolejowy.

Na rowerze sie fajnie po nim jezdzi.

Pomijając możliwości techniczne
- przy okazji ostatnich powodzi parę osób
przypłaciło życiem wędrówkę po mostach kolejowych.

Pzdr

JKK

Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!