Zamknięty stadion Widzewa

Data: 2011-05-13 19:31:55
Autor: Hades
Zamknięty stadion Widzewa
Użytkownik "pioter"
Drogi Donald się rozpędza - wojewoda łódzki zamkn±ł stadion Widzewa.
http://www.90minut.pl/news/156/news1564238-Stadion-Widzewa-zamkniety.html
Żeby nie było w±tpliwo¶ci, decyzja nie ma nic wspólnego z kwesti±
bezpieczeństwa na stadionie. Stadion Widzewa był i jest bezpieczny, a że
kibice Widzewa o¶mielili się wyrazić dezaprobatę wobec premiera...
Poniżej o¶wiadczenie Ekstraklasy SA:

Moze sie myle, ale zdaje sie ze kazda decyzje administarcyjna mozna zaskarzyc
do sadu. W tym wypadku tak wlasnie nalezalo by postapic i zadac od wojewody
odszkodowania.
AM

Data: 2011-05-13 17:45:06
Autor: pioter
Zamknięty stadion Widzewa
Dnia Fri, 13 May 2011 19:31:55 +0200 Hades, napisał(a):

Moze sie myle, ale zdaje sie ze kazda decyzje administarcyjna mozna
zaskarzyc do sadu. W tym wypadku tak wlasnie nalezalo by postapic i
zadac od wojewody odszkodowania.
AM
Czuję, że to byłaby walka z wiatrakami. A co do zamknięcia, jest odpowiedĽ prezesa Animuckiego - być może Widzew w ramach protestu zamknie swój stadion na kilka spotkań:

I cytat z wypowiedzi:
"Liczyli¶my na rozs±dek, ale się przeliczyli¶my. Sami bardzo restrykcyjnie pilnujemy, by nasz stadion był bezpieczny i konsekwentnie eliminujemy osoby zakłócaj±ce porz±dek na naszym obiekcie. W tym sezonie policja ani razu nie interweniowała na naszym stadionie w sprawie kibiców Widzewa i tylko jeden raz weszła na sektor go¶ci podczas meczu z Legi±. Decyzja Wojewody o zamknięciu stadionu za wulgarne okrzyki jest po prostu irracjonalna. Potwierdza to też fakt, że postępowanie zostało rozpoczęte przez Urz±d Wojewódzki jeszcze przed meczem.(...)
- Na co się zdały nasze wzmożone działania w zakresie dbania o bezpieczeństwo, co nam z tego, że chwalił nas w tym zakresie minister Kwiatkowski, a minister Miller obiecywał, że stadiony na których będzie wykonywana dobra praca klubu, nie będ± zamykane? Na nic. Dlatego zarz±d wyst±pi do rady nadzorczej z wnioskiem o rozważenie, czy zasadne jest organizowanie meczów z udziałem publiczno¶ci powyżej 1000 osób, co może narażać klub na straty finansowe. Wydaje się, że podejmowanie takiego ryzyka nie ma sensu do czasu wybudowania przez miasto nowego obiektu b±dĽ dopóki nie zostanie przywrócona przewidywalno¶ć w zakresie decyzji dotycz±cych organizacji imprez masowych. Zreszt± angażowanie się przez nas we wspóln± budowę stadionu z władzami miasta, który potem, jak się okazuje, może stać pusty, też nie ma sensu. Absolutnie nie poczuwamy się do winy i nie zamierzamy ponosić tego konsekwencji finansowych - dodaje Marcin Animucki."
http://widzew.pl/pl/wiadomosci/informacje/4902.html

Data: 2011-05-13 19:57:55
Autor: Hades
Zamknięty stadion Widzewa
Użytkownik "pioter"
[...]

Protestu przeciwko komu bo nie bardzo rozumiem? Przeciwko wladzy, wladzy
na zlosc? Dla mnie najwalsciwszym w tej sytuacji rozwiazaniem bylo by po prostu
zignorowanie postanowienia wojewody i rozwiazywanie sporow przed sadem.

[ciach]

AM

Data: 2011-05-13 18:06:01
Autor: pioter
Zamknięty stadion Widzewa
Dnia Fri, 13 May 2011 19:57:55 +0200 Hades, napisał(a):

Użytkownik "pioter"
[...]

O to to już się Animuckiego spytaj. Mam nadzieję, że klub nie zamknie jednak sam stadionu - to byłoby bezsensowne.

Data: 2011-05-13 20:15:40
Autor: Hades
Zamknięty stadion Widzewa
Użytkownik "pioter"
[...]

Mozna zrobic by jeszcze inny numer. Mozna by zostawic otwarte wejscia
na stadion i udawac ze sie o tym nic nie wiedzialo. Zakaz wojewody nie
zostal by chyba zlamany.
AM

Data: 2011-05-13 18:21:51
Autor: pioter
Zamknięty stadion Widzewa
Dnia Fri, 13 May 2011 20:15:40 +0200 Hades, napisał(a):

Mozna zrobic by jeszcze inny numer. Mozna by zostawic otwarte wejscia na
stadion i udawac ze sie o tym nic nie wiedzialo. Zakaz wojewody nie
zostal by chyba zlamany.
AM
To by nie przeszło :-(

Data: 2011-05-13 20:28:35
Autor: Hades
Zamknięty stadion Widzewa
Użytkownik "pioter"
[...]

E tam by nie przeszlo. "My ze szwagrem w Pultusku robilismy nie takie
numery". Mozna by zalozyc wariant wtargniecia kibicow na stadion. Po
prostu przyszli by i sforsowali ogrodzenie przez nikogo nieniepokojeni.
Bo i przez kogo? Policji wszak by nie bylo bo stadion zamkniety.
AM

Data: 2011-05-13 20:20:19
Autor: Mane
Zamknięty stadion Widzewa
W dniu 2011-05-13 20:15, Hades pisze:

Mozna zrobic by jeszcze inny numer. Mozna by zostawic otwarte wejscia
na stadion i udawac ze sie o tym nic nie wiedzialo. Zakaz wojewody nie
zostal by chyba zlamany.

Ciekawa opcja :D Ja mam też nadzieje, że kibicie podziękują rudemu w czasie wyborów.

Data: 2011-05-13 21:00:14
Autor: Fidelio
Zamknięty stadion Widzewa
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:iqjsp7$2fk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Już mu dziękują, w sondażach poparcie wzrosło błyskawicznie.

Data: 2011-05-13 22:28:12
Autor: Mane
Zamknięty stadion Widzewa
W dniu 2011-05-13 21:00, Fidelio pisze:

Już mu dziękują, w sondażach poparcie wzrosło błyskawicznie.

Miałem na myśli kibiców, a nie łykającą tą pokazówkę opinię publiczną.

Data: 2011-05-13 22:38:49
Autor: PB
Zamknięty stadion Widzewa
On 13 Maj, 22:28, Mane <ma...@wp.pl> wrote:
W dniu 2011-05-13 21:00, Fidelio pisze:

> Już mu dziękuj±, w sondażach poparcie wzrosło błyskawicznie..

Miałem na my¶li kibiców, a nie łykaj±c± t± pokazówkę opinię publiczn±.

eee....a dla zainteresowanego co jest ważniejsze?

Data: 2011-05-13 23:04:02
Autor: Fidelio
Zamknięty stadion Widzewa
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:iqk48v$rq2$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-05-13 21:00, Fidelio pisze:

Już mu dziękują, w sondażach poparcie wzrosło błyskawicznie.

Miałem na myśli kibiców, a nie łykającą tą pokazówkę opinię publiczną.

Rezultat będzie ten sam.

Data: 2011-05-13 23:32:41
Autor: danpe_
Zamknięty stadion Widzewa
Dnia 13 May 2011 18:06:01 GMT, pioter napisał(a):

[...]

Zastanawialem sie dzis w pracy ze znajomym jakie sankcje sa przewidziane w
sytuacji, gdy klub pilkarski ma zamkniety przez wojewode stadion a zrobi
taki motyw, ze po prostu pootwiera wszystkie oddrzwia i kto chce niech se
wejdzie bez biletu i jakiejkolwiek kontroli, wie ktos jak to wyglada od
strony prawnej?

danpe_
gg:827748

Zamknięty stadion Widzewa