Zamontowałem DRL

Data: 2012-02-06 00:32:53
Autor: Arbiter
Zamontowałem DRL
Po długiej walce z montażem dziś po raz pierwszy zasiliłem lampy DRL już zamontowane w samochodzie. Są to LED 9x1W na lampę

Wygląda to tak:
http://arbiter.pl/galeria/drl.skoda.superb

Jak sądzicie, da radę, czy pociaga wieśtuningiem?

Data: 2012-02-05 23:55:02
Autor: to
Zamontowałem DRL
begin Arbiter
Jak sÂądzicie, da radĂŞ, czy pociaga wieÂśtuningiem?

Wieś.

Data: 2012-02-06 10:37:33
Autor: TM
Zamontowa3em DRL

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2f16d6$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
begin Arbiter

Jak s?dzicie, da rade, czy pociaga wie?tuningiem?

Wieś.

-- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk

Znalazł się arbiter elegancji i mentor. Jeden wyraz i widać "inteligenta".

Data: 2012-02-06 10:07:56
Autor: to
Zamontowa3em DRL
begin TM
ZnalazÂł siĂŞ arbiter elegancji i mentor. Jeden wyraz i widaĂŚ
"inteligenta".

A treść pytania widziałeś czy przeczytanie więcej niż jednego wyrazu Cię przerosło?

PS. Naucz się konfigurować swojego Outlooka, bo śmiecisz krzakami.

Data: 2012-02-06 13:24:34
Autor: TM
Zamontowa3em DRL
Nie skorzystam z tej "rady". Primo: powtarzasz się, secundo: jak papuga. Lubię krzaki :-). Może sam coś wymyślisz, nie wykorzystuj Ernesta przy własnej niemocy intelektualnej.
Pod wiadomością też nie napiszę :-). ETO bywalcu grup dyskusyjnych i komunikatorów. Pisz waść na Berdyczów.

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2fa67c$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
begin TM

Znalaz3 sie arbiter elegancji i mentor. Jeden wyraz i widaa

Data: 2012-02-06 13:36:11
Autor: to
Zamontowa3em DRL
begin TM
Nie skorzystam z tej "rady". Primo: powtarzasz siĂŞ, secundo: jak papuga.
LubiĂŞ krzaki :-). MoÂże sam coÂś wymyÂślisz, nie wykorzystuj Ernesta przy
wÂłasnej niemocy intelektualnej.
Pod wiadomoÂściÂą teÂż nie napiszĂŞ :-). ETO bywalcu grup dyskusyjnych i
komunikatorów. Pisz waœÌ na Berdyczów.

Czy jest na sali lekarz psychiatra?

Data: 2012-02-06 13:47:12
Autor: Arek
Zamontowa3em DRL
W dniu 2012-02-06 13:24, TM pisze:
[...]

Jeżeli się nie nauczysz pisać na newsy to nie pisz wcale i tak nikt tego nie będzie czytał.

A.

Data: 2012-02-06 12:49:00
Autor: kamil
Zamontowa3em DRL
On 06/02/2012 12:47, Arek wrote:
[...]

Zacznij może od cięcia cytatów i sygnaturek, zanim zaczniesz innych pouczać newsowej etykiety. Litości..

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-06 13:09:56
Autor: kamil
Zamontowa3em DRL
On 06/02/2012 13:01, Arek wrote:

Kolejny bystrzak.

A nawet błystszczak.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-06 15:04:28
Autor: Arek
Zamontowa3em DRL
W dniu 2012-02-06 14:09, kamil pisze:
On 06/02/2012 13:01, Arek wrote:

Kolejny bystrzak.

A nawet błystszczak.

Podsumujmy:
Gość TM, mając nieprawidłowo skonfigurowany czytnik, nie poradził sobie ze stopką "to". Gdy mu "to" zwrócił uwagę, to TM stwierdził, że go zlewa po czym, postanowił zaszaleć i tym razem w odpowiedzi postanowił zaszaleć dał cytat pod swoimi wypocinami.

*I teraz najlepsze:*
Gdy zacytowałem cały ten bajzel zwracając gościowi uwagę, postanowiłeś wkroczyć do akcji w charakterystycznym dla siebie stylu czyli:....

zacytowałeś wszystko i pouczyłeś mnie, że źle cytuje!:)

Nie liczę, że to zrozumiesz, bo to wykracza zdecydowanie ponad Twoje możliwości, ale muszę przyznać, że było zabawne.

A.

Data: 2012-02-06 14:05:08
Autor: kamil
Zamontowa3em DRL
On 06/02/2012 13:01, Arek wrote:

[...]

Nie liczyłem na to, że zrozumiesz ironię w moim cytowaniu i nie przeliczyłem się, ale zabawne to nie jest ani trochę Arku.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-06 14:11:25
Autor: to
Zamontowa3em DRL
begin kamil
[...]

Nie kłóćcie się dziewczęta. :>

Data: 2012-02-06 21:26:28
Autor: N1
Zamontowa3em DRL
W dniu 2012-02-06 15:11, to pisze:
Nie kłóćcie się dziewczęta. :>

Tematem wątku było... możecie przypomnieć?

Data: 2012-02-06 21:26:05
Autor: to
Zamontowa3em DRL
begin N1
Tematem wątku było... możecie przypomnieć?

Kaka?!

Data: 2012-02-07 09:00:26
Autor: Arek
Zamontowa3em DRL
On 06/02/2012 13:01, Arek wrote:

[...]

Ha ha ha, Ty i ironia, litości...

A tak nawiasem, to była ironia odnośnie czego? Bo coś czuję, że mimo wyjaśnień nadal nie zrozumiałeś:)

A.

Data: 2012-02-06 14:06:26
Autor: DoQ
Zamontowa3em DRL
W dniu 06-02-2012 14:01, Arek pisze:

Kolejny bystrzak.

Nie od dziś wiadomo, że największym "byszczakiem" PMSu jest as polskiej palestry czyli niejaki Arek.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-06 13:52:43
Autor: Andrzej Lawa
Zamontowa3em DRL
W dniu 06.02.2012 13:24, TM pisze:
Nie skorzystam z tej "rady". Primo: powtarzasz się, secundo: jak papuga. Lubię krzaki :-). Może sam coś wymyślisz, nie wykorzystuj Ernesta przy własnej niemocy intelektualnej.

Lamerze drogi!

Naucz się poprawnie cytować (a nie odwrotnie) i ustaw sobie poprawne
oznaczanie kodowania.

Bo w tej chwili popełniasz coś w rodzaju wejścia do klubu dyskusyjnego w
samych brudnych gaciach i pierdzenia. Może w twojej rodzinie takie
zachowanie to norma, ale u większości budzi zrozumiałe obrzydzenie.

Data: 2012-02-06 14:36:35
Autor: TM
Zamontowa3em DRL
Tym się różnimy, że ja nie jestem chamem i z powodu braku argumentów nie ruszam Twojej Rodziny.

Data: 2012-02-07 08:19:29
Autor: Andrzej Lawa
Zamontowa3em DRL
W dniu 06.02.2012 14:36, TM pisze:
Tym się różnimy, że ja nie jestem chamem

Jesteś. Dowodzisz tego pierdzeniem na sali (czyli celowym nieprawidłowym
cytowaniem).

A pierdzenia trafiają do kibla - *plonk*

Data: 2012-02-06 00:51:28
Autor: PiteR
Zamontowałem DRL
na  ** p.m.s **  Arbiter pisze tak:

Jak sądzicie, da radę, czy pociaga wieśtuningiem?

Daje radę

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-02-06 01:16:35
Autor: Rafał Grzelak
Zamontowałem DRL
Arbiter wrote:

[...]

A one nie powinny gasnac po wlaczeniu mijania?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-02-06 18:00:05
Autor: Arbiter
Zamontowałem DRL

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości

A one nie powinny gasnac po wlaczeniu mijania?

powinny. Ale instalacja jeszzce nie jest gotowa. Na razie włązca się je switchem na stałe;)

Data: 2012-02-06 08:39:49
Autor: J.F.
Zamontowałem DRL
Dnia Mon, 6 Feb 2012 00:32:53 +0100, Arbiter napisał(a):
[...]

Troche pociaga, napisz ilu ci bedzie migac ze bez swiatel jedziesz.

Ale co to - sama listwa ? Bez lampy z numerem homologacji ? J.

Data: 2012-02-06 10:33:30
Autor: TM
Zamontowałem DRL

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dkosnlaqkun6.1c8mitqeimgil.dlg40tude.net...
[...]

Niestety, to jest zły montaż. Przy włączonych światłach dziennych powinny być wygaszone wszystkie inne, z kolei przy włączonym którymkolwiek (postojowe, mijania, długie) powinny wyłączone dzienne. Przy takiej instalacji świateł możesz mieć zabrany dowód rejestracyjny.

Data: 2012-02-06 17:33:05
Autor: kurzu
Zamontowałem DRL
[...]
Pozycyjne z dziennymi dopuszcza się w samochodach rejestrowanych przed 01.01.2010r.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_do_jazdy_dziennej

Pozdrawiam
Kurzu

Data: 2012-02-06 17:07:10
Autor: Rafał Grzelak
Zamontowałem DRL
kurzu wrote:

> [...]
> rejestracyjny.
Pozycyjne z dziennymi dopuszcza się w samochodach rejestrowanych

"Przednie, boczne (jezeli wystepuja) i tylne swiatla pozycyjne, swiatla
obrysowe (jezeli wystepuja) oraz oswietlenie tylnej tablicy
rejestracyjnej nie wlaczaja sie, jezeli wlaczone sa swiatla do jazdy
dziennej. (45)"

"45) Dla pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia
2009 r. W pojazdach zarejestrowanych do dnia 31 grudnia 2009 r.
dopuszcza się następujące wymagania w zakresie połączeń elektrycznych:
połaczenie elektryczne może być takie, aby nie można było ich włączyć,
jeśli nie są jednocześnie włączone tylne światła pozycyjne."

Przednie pozycyjne nie moga sie swiecic razem z dziennymi, niezaleznie
od daty rejestracji auta.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-02-06 19:45:35
Autor: jerzu
Zamontowałem DRL
On Mon, 6 Feb 2012 08:39:49 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Troche pociaga, napisz ilu ci bedzie migac ze bez swiatel jedziesz.

150 kilometrów bez świateł, z musu (padł alternator). Na całej trasie
dwie osoby mrygały światłami. Więc na dzienne chyba jeszcze mniej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Zamontowałem DRL