Zamontowałem DRL

Data: 2012-02-06 08:39:49
Autor: J.F.
Zamontowałem DRL
Dnia Mon, 6 Feb 2012 00:32:53 +0100, Arbiter napisał(a):
Po długiej walce z montażem dziś po raz pierwszy zasiliłem lampy DRL już zamontowane w samochodzie. Są to LED 9x1W na lampę
Wygląda to tak:
http://arbiter.pl/galeria/drl.skoda.superb
Jak sądzicie, da radę, czy pociaga wieśtuningiem?

Troche pociaga, napisz ilu ci bedzie migac ze bez swiatel jedziesz.

Ale co to - sama listwa ? Bez lampy z numerem homologacji ? J.

Data: 2012-02-06 10:33:30
Autor: TM
Zamontowałem DRL

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dkosnlaqkun6.1c8mitqeimgil.dlg40tude.net...
[...]

Niestety, to jest zły montaż. Przy włączonych światłach dziennych powinny być wygaszone wszystkie inne, z kolei przy włączonym którymkolwiek (postojowe, mijania, długie) powinny wyłączone dzienne. Przy takiej instalacji świateł możesz mieć zabrany dowód rejestracyjny.

Data: 2012-02-06 17:33:05
Autor: kurzu
Zamontowałem DRL
[...]
Pozycyjne z dziennymi dopuszcza się w samochodach rejestrowanych przed 01.01.2010r.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_do_jazdy_dziennej

Pozdrawiam
Kurzu

Data: 2012-02-06 17:07:10
Autor: Rafał Grzelak
Zamontowałem DRL
kurzu wrote:

> [...]
> rejestracyjny.
Pozycyjne z dziennymi dopuszcza się w samochodach rejestrowanych

"Przednie, boczne (jezeli wystepuja) i tylne swiatla pozycyjne, swiatla
obrysowe (jezeli wystepuja) oraz oswietlenie tylnej tablicy
rejestracyjnej nie wlaczaja sie, jezeli wlaczone sa swiatla do jazdy
dziennej. (45)"

"45) Dla pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia
2009 r. W pojazdach zarejestrowanych do dnia 31 grudnia 2009 r.
dopuszcza się następujące wymagania w zakresie połączeń elektrycznych:
połaczenie elektryczne może być takie, aby nie można było ich włączyć,
jeśli nie są jednocześnie włączone tylne światła pozycyjne."

Przednie pozycyjne nie moga sie swiecic razem z dziennymi, niezaleznie
od daty rejestracji auta.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-02-06 19:45:35
Autor: jerzu
Zamontowałem DRL
On Mon, 6 Feb 2012 08:39:49 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Troche pociaga, napisz ilu ci bedzie migac ze bez swiatel jedziesz.

150 kilometrów bez świateł, z musu (padł alternator). Na całej trasie
dwie osoby mrygały światłami. Więc na dzienne chyba jeszcze mniej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Zamontowałem DRL