Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona

Data: 2010-05-28 09:44:58
Autor: G.K.
Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona
Witam,
Zakładałem ostatnio instalację LPG w aucie. Szczegóły uzgadniałem z zakładem mailowo, termin telefonicznie. Auto odebrałem, jakoś nie wgłębiając się w szczegóły, ale okazało się, że założono mi instalację inną niż uzgadniana. Odebrałem auto (wczoraj), ale zaczęło mnie to męczyć. Sprawdziłem w samochodzie, ta założona instalacja jest z 2007 r., aktualnie montuje się wersje nowsze, które bazują na tamtej, są zmodyfikowaną wersję tamtej.
Mam korespondencję mailową z zakładem. Czy coś mogę, teraz po odebraniu auta z zakładu, zrobić? Skoro starsza, prawdopodobnie ta moja instalacja jest też tańsza niż ta ustalona, nowsza.
Ta nowsza i ta starsza mają 2-letnią gwarancję, tu się nic nie zmienia.
Czy i jakie kroki podjąć?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2010-05-28 01:17:14
Autor: gr
On 28 Maj, 09:44, "G.K." <greg...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Niezgodność towaru z umową?

Data: 2010-05-28 11:43:59
Autor: G.K.
Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona
gr pisze:

Niezgodność towaru z umową?

Ale z jaką umową? Czy uzgodnienia mailowe można uznać za umowę?

Data: 2010-05-28 02:50:38
Autor: gr
On 28 Maj, 11:43, "G.K." <greg...@gazeta.pl> wrote:
gr pisze:

> Niezgodność towaru z umową?

Ale z jaką umową? Czy uzgodnienia mailowe można uznać za umowę?

A czemu nie? Nawet dla ciebie lepiej niż ustnie bo jest jakiś ślad
waszych ustaleń.

Data: 2010-05-28 09:07:18
Autor: witek
G.K. wrote:
[...]

I różni się tylko rokiem?
Działa? Jeździ?
To nie ruszaj.

Data: 2010-05-28 16:23:26
Autor: G.K.
Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona
witek pisze:
I różni się tylko rokiem?
Działa? Jeździ?
To nie ruszaj.

Jutro jadę na powtórną regulację, auto nie jeździ prawidłowo. Zaczęły się kłopoty z pracą silnika na benzynie jakich wcześniej nie było.
Nie wiem czego to wina, jak jeździłem tylko na benzynie nie było takich problemów.

Data: 2010-05-28 09:02:54
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On May 28, 3:23 pm, "G.K." <greg...@gazeta.pl> wrote:
witek pisze:

> [...]

się kłopoty z pracą silnika na benzynie jakich wcześniej nie było.
Nie wiem czego to wina, jak jeździłem tylko na benzynie nie było takich

wina Twoja ze wpierdalasz jakis gaz zamiast kulturalnie pompowac
benzyne.

Data: 2010-05-28 10:06:00
Autor: Tomy M.

Użytkownik "G.K." <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htns9t$e64$1inews.gazeta.pl...
[...]

LEPSZE jest wrogiem DOBREGO ...

Tomy M.

Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona