Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona

Data: 2010-05-28 10:06:00
Autor: Tomy M.
Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona

Użytkownik "G.K." <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htns9t$e64$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Zakładałem ostatnio instalację LPG w aucie. Szczegóły uzgadniałem z zakładem mailowo, termin telefonicznie. Auto odebrałem, jakoś nie wgłębiając się w szczegóły, ale okazało się, że założono mi instalację inną niż uzgadniana. Odebrałem auto (wczoraj), ale zaczęło mnie to męczyć. Sprawdziłem w samochodzie, ta założona instalacja jest z 2007 r., aktualnie montuje się wersje nowsze, które bazują na tamtej, są zmodyfikowaną wersję tamtej.
Mam korespondencję mailową z zakładem. Czy coś mogę, teraz po odebraniu auta z zakładu, zrobić? Skoro starsza, prawdopodobnie ta moja instalacja jest też tańsza niż ta ustalona, nowsza.
Ta nowsza i ta starsza mają 2-letnią gwarancję, tu się nic nie zmienia.
Czy i jakie kroki podjąć?

LEPSZE jest wrogiem DOBREGO ...

Tomy M.

Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona