Zamordysta Tusk

Data: 2013-03-07 18:21:30
Autor: Przemysław M.
Zamordysta Tusk
"W Polsce ofiarami i przegranymi rządów premiera Donalda Tuska i jego ekipy
są młodzi ludzie, młode pokolenie, wypędzone z własnej ojczyzny - mówiła
Józefa Hrynkiewicz (PiS) w debacie nad wnioskiem o konstruktywne wotum
nieufności dla obecnego rządu."

Najwyraźniej starzejąca się posłanka zapomniała o rządach PiS kiedy to
bliźniacy skłóceni z całą Europą i Rosją byli obiektem drwin i kpin. Tych
młodych ludzi nikt nie wypędził, wyjechali tak jak ja sami by realizować
się z dala od takich idiotów jak PiS-owcy. Z dala od nawiedzonych klechów
wciskających młodym Polakom bajki sprzed 2 tys. lat, od takich oszołomów
jak Macierewiczm Hofman, Brudziński, Zieliński, Błaszczak, Kempa czy Ziobro
i innych pomyleńców typu Sawicka uznająca boskość Rydzyka.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-07 18:32:08
Autor: abc
Zamordysta Tusk
Najwyraźniej starzejąca się posłanka zapomniała o rządach PiS kiedy to
bliźniacy skłóceni z całą Europą i Rosją byli obiektem drwin i kpin.

Byli obiektem drwin i kpin mediów mętnego nurtu.  Polskojęzyczne merdia
robią to, czego wymagają od nich ich właściciele.

Data: 2013-03-07 18:59:16
Autor: Przemysław M.
Zamordysta Tusk
Dnia Thu, 7 Mar 2013 18:32:08 +0100, abc napisał(a):

[...]

No tak, Radio Maryja i TV Trwam nie kpiło! To jest jedyny właściwy nurt
mediów społecznych.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-03-07 19:40:34
Autor: u2
Zamordysta Tusk
W dniu 2013-03-07 18:59, Przemysław M. pisze:
Dnia Thu, 7 Mar 2013 18:32:08 +0100, abc napisał(a):

Najwyraźniej starzejąca się posłanka zapomniała o rządach PiS kiedy to
bliźniacy skłóceni z całą Europą i Rosją byli obiektem drwin i kpin.

Byli obiektem drwin i kpin mediĂłw mętnego nurtu.  Polskojęzyczne merdia
robią to, czego wymagają od nich ich właściciele.

No tak, Radio Maryja i TV Trwam nie kpiło! To jest jedyny właściwy nurt
mediów społecznych.

Daleko mi od katolicyzmu. Ty sie mienisz katolikiem, ale ja wole zamordystow pisiorow od ciebie...-;)

Data: 2013-03-08 12:50:15
Autor: T.
Zamordysta Tusk
W dniu 2013-03-07 18:21, Przemysław M. pisze:
[...]

No i teraz Twoje wnuki będą spłacać długi Tuska. I finansować stadiony wiecznie wymagające dopłat.
T.

Data: 2013-03-08 12:59:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamordysta Tusk

[...]