Zamordyzm PRL-bis

Data: 2019-12-01 11:06:03
Autor: Runt
Zamordyzm PRL-bis
https://wyborcza.pl/7,75398,25463037,niszczenie-sedziego-juszczyszyna.html

"Żaden sędzia w Polsce nie poniósł podobnych konsekwencji za orzeczenia, które nie spodobały się rządzącym. Sędzia Paweł Juszczyszyn powołał się na wyrok TSUE i zażądał ujawnienia list poparcia do KRS. Został zdegradowany, przedstawiono mu zarzuty, a na koniec odsunięto go od orzekania."

Tradycje UB wiecznie żywe!

--
Runt

Data: 2019-12-01 11:32:48
Autor: A. Filip
Zamordyzm PRL-bis [Czy wyroki TSUE RP3?]
Runt <runt@anakumena.gov> pisze:
[...]

Sprawa politycznie sprowadza się do banalnie prostego pytania:
Czy Polacy/wyborcy _chcą_ by wyroki zagranicznego/UE sądu były trywialnie
prosto egzekwowalne w niepodległej/podległej RP3. Jak chcą to już w 2023
biedny szykanowany sędzia wyjdzie na swoje+.

Ja nie jestem za trywialną łatwością egzekwowania (wprost) wyroków TSUE w
_niepodległej_ Polsce.  To nie znaczy że "styl i rozmiar" konsekwencji
bezpośrednio dla samego sędziego dobrze świadczy o PiSlandzie.

TSUE nie jest _dla mnie_ sądem za którego wyroki _chce_ walczyć
nawet gdy _o dziwo_ przypadkiem ma sporawo racji.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Przed drzwiami swego szynku oberżysta przepowiada deszcz.  | (Przysłowie irlandzkie)

Zamordyzm PRL-bis