Zamordyzm w XXI wieku?

Data: 2011-11-04 19:06:14
Autor: Leprechaun
Zamordyzm w XXI wieku?
"Podczas posiedzenia Komitetu Politycznego PiS europosłom zaproponowano, by przyznali się do błędu i zaprzestali szkodliwej działalności. Ziobro i Kurski mieli dodatkowo oddać się do dyspozycji prezesa." Ja pier...lę! Czysty stalinizm! PiS-owcy, czy wy do cholery jesteście ślepi?! Kogo wy do cholery popieracie?! "Krwawego" satrapę?  Otrząśnijcie się do cholery! Przecież to sadysta!

BomBel

Data: 2011-11-04 19:10:51
Autor: Marek Czaplicki
Zamordyzm w XXI wieku?
Leprechaun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 04 listopad 2011 19:06:

"Podczas posiedzenia Komitetu Politycznego PiS europosłom zaproponowano, by
przyznali się do błędu i zaprzestali szkodliwej działalności. Ziobro i
Kurski mieli dodatkowo oddać się do dyspozycji prezesa.

No to teraz poczekamy, a zaczną łamać kołem i maczać w smole i pierzu. :-)

Data: 2011-11-04 23:34:55
Autor: HaMMeR
Zamordyzm w XXI wieku?
On 4 Lis, 19:06, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
[...]

Widzisz Bulgot.., wybieralismy z nadzieja, ze ktos wreszcie wam,
tej zlodziejskiej czerwono-rozowej holocie nakladzie brutalnie po
pysku!
No coz, nie udalo sie i tym razem, ale spoko...
Zawsze na tej liscie podkreslalem, ze jesli mi bedzie 'po drodze' z
jakims
ugrupowaniem, ktory chocby daje mala szanse na spelnienie sie mojej
wizji Polski, to zawsze moze liczyc na moj glos! Oczywiscie wszelka
agenciarska
i targowicka glajche, pochodzaca obojetnie, czy to z budy ruskiej, czy
to z budy pruskiej
olewam  jako zdrajcow zimnym moczem.
Zrozumiales wymozdzku, czy nadal bedziesz sie onanizowal PISem jak
reszta twoich
kolegow z przenicowanymi mozgami przez lzemedia z GooWniana na czele?
Jak te slepe kury dziobiecie Kaczynskiego i PIS sadzac, ze oto
HaMMeRowi
robicie wbrew! Nic bardziej mylnego, bo ja zawsze swoje wybory tak
zoptymalizuje, aby
dawaly jakas szanse moim oczekiwaniom.
Dla was, oglupiale i niesamodzielnie myslace matoly jest to za trudne
do pojecia
dlatego pozostaniecie na tej liscie jedynie jako rozwrzeszczana banda
pozytecznych
debili, a tym samym, gardzonymi pacholami budy ruskiej i pruskiej!
I dlatego KIJ WAM NA GRZBIET, posowieckie mutacje!!!

Data: 2011-11-05 09:05:18
Autor: Leprechaun
Zamordyzm w XXI wieku?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:25715cfe-c5d1-40e4-a1fd-8c2cabdeb983h5g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Doceniam twój wysiłek w pisaniu obelg pod adresem każdego kto osmielił się mieć inne zdanie niż ty. Wydaje się ci, że obelgi zastapią argumenty i fakty. Cóż, prawda jest naga. PiS-em rządzi zamordysta. Tzw. członkowie są trzymani za przysłowiowy pysk za pomocą teczek Macierewicza czy Wildsteina. Uwielbiacie być katowani psychicznie. Nie potraficie powiedzieć słowa sprzeciwu przeciwko waszemu upodlaniu przez takich pajaców jak Hofman czy Karski. Obleciał was strach bo miejsce nieudaczników zyciowych jest wyłącznie w PiS. Bez PiS jesteście śmieciami społecznymi, moralnymi kurduplami, które jak kundle przemykają opłotkami i ujadają zza płota. Jesteście ZERO.

BomBel

Data: 2011-11-05 13:35:51
Autor: Klin
Zamordyzm w XXI wieku?
Użytkownik Leprechaun napisał:

[...]

     Przykład kulturalnej wypowiedzi nie do pobicia - brawo Bombel!

Data: 2011-11-05 13:40:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamordyzm w XXI wieku?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j93aj9$7u2$1news.onet.pl...
[...]

Kulturalnie, czy nie, ale prawdziwie!

Data: 2011-11-05 15:00:13
Autor: Leprechaun
Zamordyzm w XXI wieku?

[...]

Starałem się! ;)

BomBel

Data: 2011-11-05 07:49:04
Autor: HaMMeR
Zamordyzm w XXI wieku?
On 5 Lis, 15:00, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:

>     Przykład kulturalnej wypowiedzi nie do pobicia - brawo Bombel!

Starałem się! ;)

BomBel

I goowno ci wyszlo...
Ja sie z wami w wersal bawic nie zamierzam, nie zamierzam was rowniez
przekonywac do swoich racji, ja z wami nie dyskutuje, bo sie wami
brzydze.
Ja tylko wam przypominam o waszym lajdactwie i antypolskiej postawie.
Jestescie zbyt ograniczeni i zdemoralizowani, aby pokladac w was
nadzieje
na zrozumienie patriotyzmu i przyzwoitosci, wiec jestescie tylko
zwyklym
GazWybrocznym, lub TVNowskim nawozem, dzieki ktoremu owo lajdactwo
zyje i ma sile podnies swoj plugawy leb.
A zatem mam dla was, sprzedajne lajdaki, tylko pogarde.
Jestescie w Polsce tylko tworem odpadowym i przejsciowym i kij wam na
grzbiet!

Zamordyzm w XXI wieku?