Zamów wizytę domową Secret Service

Data: 2011-06-08 13:23:11
Autor: Hans Kloss
Zamów wizytę domową Secret Service
Znana platfonska kretynka niejaka Picera od Dorszy rzekła niedawno
przy okazji prześladowań autora strony antykomor.pl że "jest pewna
granica, gdyby w internecie pojawiła się gra Obama-Killer, to od razu
byłyby służby amerykańskie u autora takiej gry. I każde państwo
demokratyczne by to zlikwidowało, to nakłanianie do zbrodni".
Oczywiście nie byłaby platfonsiarską szmatą gdyby nie zełgała, na co
dowód można łatwo znaleźć na sieci.
Zaciąłem sobie w strzelanie do czerwonego czarnucha wczoraj z rana,
póki co SS ani śladu....może komuś z was  uda się ich zwabić?
http://www.pictogame.com/en/play/game/vWxkLN3qXiQs_kill-barack-obama
Gra została ponoć opublikowana dwa lata temu- i  jej autor wciąż nie
siedzi w Guantanamo.
J-23

Data: 2011-06-08 08:23:49
Autor: pluton
Zamów wizytę domową Secret Service
Zaciąłem sobie w strzelanie do czerwonego czarnucha wczoraj z rana,

No widzisz, jaka u nas demokracja ? Zatnij sobie w strzelanie
wyproznieniami do szambonura.
Mozesz popierdywac helem.

Nullification

Data: 2011-06-10 13:03:12
Autor: Hans Kloss
Zamów wizytę domową Secret Service
On 8 Cze, 08:23, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
..
Mozesz popierdywac helem.
 Popierdywanie to twoja specjalność, tylko tym na tej grupie się
zajmujesz. Nie będę ci więc konkurencji robił...
J-23

Data: 2011-06-10 21:41:24
Autor: pluton
[...]

Zawsze z taka radoscia wdychasz moja popierdywania,
ze nie mam serca ci odmowic.

Nullification

Data: 2011-06-10 22:20:57
Autor: u2
.
Mozesz popierdywac helem.
 Popierdywanie to twoja specjalność, tylko tym na tej grupie się
zajmujesz. Nie będę ci więc konkurencji robił...
J-23

Bo on POpierduje Nangar Helem :)

Data: 2011-06-08 22:25:01
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 22:23, Hans Kloss pisze:
[...]

Qrwa, przeca juz dawno podawalem, ze SS czyli Secret Service wcale nie
sciga Obama Killer :)

Data: 2011-06-08 13:34:11
Autor: Hans Kloss
On 8 Cze, 22:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Qrwa, przeca juz dawno podawalem, ze SS czyli Secret Service wcale nie
sciga Obama Killer :)

Najwyraźniej nie doczytałem. W takim razie będę grał  w komora- lubię
ryzyko ;).
J-23

Data: 2011-06-08 22:35:43
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 22:34, Hans Kloss pisze:
> [...]
> sciga Obama Killer :)
Najwyraźniej nie doczytałem. W takim razie będę grał  w komora- lubię

Nie ma rydzyka-fidzyka , nie ma zabawy :]

Data: 2011-06-09 08:36:37
Autor: Tomaszek
Zamów wizytę domową Secret Service
W dniu 2011-06-08 22:34, Hans Kloss pisze:
Najwyraźniej nie doczytałem. W takim razie będę grał  w komora- lubię
ryzyko ;).

A ja po prostu polubię sieci VPN, serwery proxy i inne takie;)

Data: 2011-06-08 22:26:34
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4defda9e$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sprobowalbys tylko dorszem rzucic.

R.

Data: 2011-06-08 22:28:06
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 22:26, raff pisze:
Qrwa, przeca juz dawno podawalem, ze SS czyli Secret Service wcale nie
> sciga Obama Killer :)
Sprobowalbys tylko dorszem rzucic.

razwietka sledzikiem zapodaje :]

Zamów wizytę domową Secret Service