Zamowienie na odleglosc - zwrot towaru.

Data: 2011-01-23 12:53:45
Autor: Przemek Lipski
Zamowienie na odleglosc - zwrot towaru.

Użytkownik "elephanto" <elephanto@cut.it.gmail.com> napisał w wiadomości news:4d38379a$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

Gdy paczka doszla, to po otwarciu i porownaniu z wersja przeze niej juz posiadana, okazalo sie, ze ksiazka nowa nie rozni sie niczym pod wzgledem zawartosci od starej. Slowo w slowo to samo : te same przyklady, te samy cytaty, te same obliczenia (calosci nie porownywalem, tylko kilkanasie losowo wybranych stron).
Oczywiscie nie potrzebna mi kopia ksiazki, ktora juz posiadam. Zadzwonilem do nich z pytaniem, jak ma wygladac zwrot. Pani powiedziala, ze u nich na stronie o zwrotach nic nie ma (fakt, niczego nie znalazlem - stad telefon). Ogolnie powiedziala, ze ksiazki nie przyjma, bo moglem ja skserowac itp.

[Swoja droga, powiedziala tez, ze w 2010 nie wydawali edycji, bo to byloby nieuczciwe wobec klientow, gdyz nic w przpisach sie nie zmienilo. Natomiast w 2011 zmiany sa, stad kolejna edycja. Ciekawe.]

To może jednak są zmiany? Wszak sprawdziłeś tylko kilkanaście przypadkowych stron, a przepisy mogły się zmienićw innych miejscach... Nie sprawdziłeś dokładnie i wyciągasz wnioski, że to dokładnie to samo.

Przemek

Data: 2011-01-23 14:23:16
Autor: elephanto
W dniu 23-01-2011 13:53, Przemek Lipski pisze:

To może jednak są zmiany? Wszak sprawdziłeś tylko kilkanaście przypadkowych
stron, a przepisy mogły się zmienićw innych miejscach... Nie sprawdziłeś
dokładnie i wyciągasz wnioski, że to dokładnie to samo.

W zasadzie caly wstep moglem pominac, gdyz w sumie rozchodzi sie o mozliwosc zwrotu, nie o powod, ktorego podawac nie musze.

Sprawdzilem pewne newraligiczne rozdzialy, w ktorych wiem, ze zmiany prawne nastapily. Tam, gdzie sprawdzalem, edycja z 2011 cytuje przepisy juz nie obowiazujace.

--
Adam

Data: 2011-01-23 14:56:53
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "elephanto" <elephanto@cut.it.gmail.com> napisał w wiadomości news:4d3c2bc8$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to masz wadliwy towar do reklamacji, a że wymienić na pozbawiony wad się chyba nie da, to do zwrotu:)

Przemek

Zamowienie na odleglosc - zwrot towaru.