Zamówienie w pedalkraft.de, ktoś chce się dołąc zyć? Poziomkowcy? ;)

Data: 2009-04-01 05:40:11
Autor: Saurus
Zamówienie w pedalkraft.de, ktoś chce się dołąc zyć? Poziomkowcy? ;)
Jako że u nas jest problem ze znalezieniem lekkich obręczy 20" na
36/32 otwory i węższych niż BMXowe to postanowilem zamówić je stąd:
http://pedalkraft.de/felgen.htm
http://pedalkraft.de/versand.htm

Czy ktoś chce się dołączyć do zamówienia? Wolałbym żeby to były
drobiazgi lub rzeczy o podobnych gabarytach, bo wtedy już nie wzrosną
koszty wysyłki, ale możemy się dogadać. Obecnie na 2 obręcze policzyli
mi koszty wysyłki na 17 euro, podejrzewam że można jeszcze trochę
dołożyć bez dużej zmiany. Ja załatwiam płatność przelewem
zagranicznym, koszt przelewu 20 zł ale za to jest on liczony po kursie
kupna BRE Banku który np. dzisiaj wynosi 4,51 PLN na euro więc nieźle..

Proszę się w miarę szybko decydować, bo czekają na moją odpowiedź ;)

P. S. To nie jest żart, nie sugerujcie się dzisiejszą datą ;)

Zamówienie w pedalkraft.de, ktoś chce się dołąc zyć? Poziomkowcy? ;)