Zamówienie z CRC?

Data: 2012-01-05 19:01:57
Autor: solar
Zamówienie z CRC?
Może ktoś chciałby się dołożyć do zamówienia z CRC? Ja mam 25Ł.

"Jeśli kobieta zmęczy się, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.
Pozwólmy im umierać przy porodzie."
                                         (wczesny) Marcin Luter

Data: 2012-01-05 11:23:16
Autor: tadek
Zamówienie z CRC?

--
Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
"Jeśli kobieta zmęczy się, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.
Pozwólmy im umierać przy porodzie."
                                         (wczesny) Marcin Luter

czy masz na myśli ten sklep:
http://www.chainreactioncycles.com/Brands.aspx?BrandID=353
Jeżeli tak jakie są korzyści ze wspólnego zakupu. Ja jestem też
zainteresowany

Data: 2012-01-05 20:27:52
Autor: kamil/Endurorider.pl
Zamówienie z CRC?
tadek wrote:

czy masz na myśli ten sklep:
http://www.chainreactioncycles.com/Brands.aspx?BrandID=353
Jeżeli tak jakie są korzyści ze wspólnego zakupu. Ja jestem też
zainteresowany

Odpowiednio dużo Ł = darmowa wysyłka do Polska.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-01-05 21:18:08
Autor: solar
Zamówienie z CRC?
W dniu 05-01-2012 20:23, tadek pisze:

czy masz na myśli ten sklep:
http://www.chainreactioncycles.com/Brands.aspx?BrandID=353
Jeżeli tak jakie są korzyści ze wspólnego zakupu. Ja jestem też
zainteresowany

Ooo, są mili i reagują na kurs Ł. Wcześniej darmowa wysyłka była od 100Ł, teraz jest od 85Ł. Więc brakuje jeszcze towaru za 60Ł. Ewentualnie klocki za 13Ł mógłbym dobrać.

"Musimy pamiętać, że spośród wszystkich religii i sekt w całej historii ludzkości Kościół papieski jest organizacją najbardziej zbrodniczą."
                                     teolog, filozof prof. H. Mynarek

Data: 2012-01-05 12:34:22
Autor: tadek
Zamówienie z CRC?
On 5 Sty, 21:18, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
> [...]

"Musimy pamiętać, że spośród wszystkich religii i sekt w całej historii
ludzkości Kościół papieski jest organizacją najbardziej zbrodniczą."

54,19 euro ew mój zakup

Data: 2012-01-05 12:42:11
Autor: tadek
Zamówienie z CRC?
On 5 Sty, 21:34, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

> "Musimy pamiętać, że spośród wszystkich religii i sekt w całej historii
> ludzkości Kościół papieski jest organizacją najbardziej zbrodniczą."

w funtach podają 42,99

Data: 2012-01-06 10:44:44
Autor: solar
Zamówienie z CRC?
W dniu 05-01-2012 21:42, tadek pisze:

w funtach podają 42,99

Mało, nawet z moimi klockami. :)

"Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myśli sam za siebie."
              Richard Dawkins

Data: 2012-01-06 04:13:02
Autor: tadek
Zamówienie z CRC?
> [...]

> "Musimy pamiętać, że spośród wszystkich religii i sekt w całej historii
> ludzkości Kościół papieski jest organizacją najbardziej zbrodniczą."

sprawdziłem jeszcze na ebay-u kosztują 50 euro.

Data: 2012-01-05 21:34:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zamówienie z CRC?
W dniu 2012-01-05 21:18, solar pisze:
[...]

Ale przy obecnym kursie to te ceny zdecydowanie nieatrakcyjne. Patrzę za pedałami TIME (albo Alim albo Z) i.... zauważalnie taniej mam je na allegro. :(

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-01-05 12:44:33
Autor: tadek
Zamówienie z CRC?
On 5 Sty, 21:34, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

> Ooo, s mili i reaguj na kurs . Wcze niej darmowa wysy ka by a od
> 100 , teraz jest od 85 . Wi c brakuje jeszcze towaru za 60 . Ewentualnie
> klocki za 13 m g bym dobra .

Ale przy obecnym kursie to te ceny zdecydowanie nieatrakcyjne. Patrz za
peda ami TIME (albo Alim albo Z) i.... zauwa alnie taniej mam je na
allegro. :(

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

ale chwyty ergona do Rohloffa które chcę kupić są nieosiągalne w Polsce

Data: 2012-01-05 22:02:51
Autor: kamil/Endurorider.pl
OT Time Z
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:je51h0

Ale przy obecnym kursie to te ceny zdecydowanie nieatrakcyjne. Patrzę za pedałami TIME (albo Alim albo Z) i.... zauważalnie taniej mam je na allegro. :(

Mam jedne Time Z i chce drugie kupić żeby nie przekładać pomiędzy rowerami. Mam je od 08/2006 i dopiero teraz jest nieco większy luz na osi. Są niebotycznie żywotne i totalnie bezobsługowe. Serwis banalnie prosty http://endurorider.pl/2010/05/serwis-pedalow-time-z/ ;)

Jeżeli ktoś nie jest gryzigramkiem to te pedzie są nieomalże idealne i zaliczają się do tej nielicznej kategorii gratów o których się nie pamięta bo nigdy nie było z nimi żadnych problemów.

BTW: wydaje mi się, że teraz są nieco taniej niż jakiś czas temu.

Data: 2012-01-05 22:23:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
OT Time Z
W dniu 2012-01-05 22:02, kamil/Endurorider.pl pisze:
[...]

Dzięki za info. Utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że to będzie dobry wybór.
Tak zapytam - one mają kąt wypięcia coś koło 5-6 stopni i luz roboczy 5mm wg opisów sprzedawców. Masz porównanie ich, z klasycznym SPD Shimano(podobnym)? Jakie odczucia?

Data: 2012-01-05 22:45:46
Autor: kamil/Endurorider.pl
OT Time Z

Time ma dwie możliwości w zależności od tego jak założysz bloki - jest w instrukcji pokazane w którą stronę przykręcić. W ustawieniu "na szeroko" luz na boki jest tak z****y, że ja nie byłem się w stanie w żaden sposób wypiąć więc musiałem się zatrzymać i trzymając się latarni wyglądało jak bym buty wycierał w pedały :) W drugim, wąskim, ustawieniu jest mi znacznie lepiej a luz na boki jest akuratny. Kiedyś bardzo się bałem braku regulacji wypięcia, ale to jest dobrze ustawione i błyskawicznie zapomniałem o temacie. Kolejna rzecz, bloki time'a dłużej żyją niż Shimano. Do tej pory mam oryginalne bloki i wszystko działa.

Autentycznie to jest definicja produktu plug&play :) Nawet klatka nie jest mega styrana a w wellgo http://endurorider.pl/2010/03/wellgo-spd-dh/ z porównywalnym czasem użyszkodnikowania była naprawdę zużyta.

Data: 2012-01-06 10:25:08
Autor: ...::QRT::...
OT Time Z
Dnia Thu, 5 Jan 2012 22:45:46 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

ale to jest dobrze ustawione i błyskawicznie zapomniałem o temacie. Kolejna rzecz, bloki time'a dłużej żyją niż Shimano. Do tej pory mam oryginalne bloki i wszystko działa.

Ciekawe - nia miałem nigdy timeów czy cranków ale zasadniczo spotkałem sie
tylko z twierdzeniami iż mosiężne bloki sa sporo mniej wytrzymałe niż
stalowe.

Ile km na tych pedałach zrobiłeś? BTW - w mej opini najbardziej bezobslugowe sa 520 od shimano. Kupuje sie je
za relatywnie niewielkie pieniądze, jeździ ile sie da bez zadnego serwisu,
a jak bloki sie zużyją (u mnie to było troche mniej niż 20kkm) to kupuje
sie nowe pedały :)

Data: 2012-01-06 11:00:00
Autor: kamil/Endurorider.pl
OT Time Z
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1fspgtmrjyfye.1ap5gkshr7zeu$.dlg40tude.net...

Ciekawe - nia miałem nigdy timeów czy cranków ale zasadniczo spotkałem sie
tylko z twierdzeniami iż mosiężne bloki sa sporo mniej wytrzymałe niż
stalowe.

Ile km na tych pedałach zrobiłeś?

CH G W. Staram się pisać możliwie najdokładniej co ile wyjeździło (głównie napęd), ale jeżeli chodzi o te pedzie to straciłem rachubę. Od kupna to moje jedyne pedały i używam ich non stop.

W letnich specach mam cały czas oryginalne bloki i ani razu nie miałem niekontrolowanego wypięcia. sam jestem zaskoczony, ale nie narzekam :)

[...]

Kwestia czy są równie odporne na błoto jak Timy. Moje wellgo czyli system w stylu Shimano miały z tym poważne problemy.

Data: 2012-01-06 13:32:10
Autor: Alfer
OT Time Z
....::QRT::... napisał:
[...]

Prawda to. Używam SPD Shimano od "zawsze" i w sumie niemal wszystkie modele sobie chwaliłem. Ciężko mi jakkolwiek porównać trwałość bloków Shi do Time'ów. Time'ów używa względnie mało osób, każdy ma inny styl jazdy, w innych warunkach itd. Aczkolwiek widziałem parę zajechanych bloków Time'a również.

Bloki do Shimanowskiego SPD zmieniam co ileś tysięcy km, nie prowadzę takich statystyk ale nie jest to jakoś specjalnie odczuwalne. Właśnie teraz wskutek wymiany butów zmieniam również bloki. Tak to wygląda (patrz foto niżej): te z lewej są właśnie po paru czy -nastu tysiącach km, te z prawej to nówki nieśmigane. Ale te stare wciąż jeszcze należycie działają - nie ma niekontrolownaych wypięć, no tyle że są ogólnie już zmęczone więc jasne że nie działają tak idealnie jak nowe. Niemniej uważam, że to solidny kawał żelastwa.

http://www.alfer.pl/Blokishimano.jpg

Pzdr
A.

Data: 2012-01-09 11:51:15
Autor: rmikke
Zamówienie z CRC?
Dnia Thu, 05 Jan 2012 19:01:57 +0100, solar naskrobał/a:

Mo=BFe kto=B6 chcia=B3by si=EA do=B3o=BFy=E6 do zam=F3wienia z CRC? Ja ma=
m 25=A3.

Jak poczekasz do (poznego) wieczorka, to zdaje sie, ze oni maja kierownice w sam
raz dla mnie, na ktora u nas od dluzszego czasu bezskutecznie poluje...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/

Data: 2012-01-09 13:11:14
Autor: rmikke
Zamówienie z CRC?
Dnia 9 Jan 2012 03:51:15 -0800, rmikke naskrobał/a:

[...]

Ech, udalo mi sie obejrzec, co maja (nie ulatwiaja tego) i nie widze nic choc
troche podobnego do tego, co potrzebuje. Musialem jednak gdzie indziej widziec.

Czyli do zakupu sie nie dolacze.