Zamrożenie 5 m-czne kredytu w Banku Spółdzielczym?

Data: 2018-01-12 10:36:39
Autor: J.F.
Zamrożenie 5 m-czne kredytu w Banku Spółdzielczym?
Użytkownik "mariusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a587dc9$0$15190$65785112@news.neostrada.pl...
Od 2 lat spłacam kredyt hipoteczny na wybudowanie domu w Banku Spółdzielczym.
Chciałem udać sie do Banku z zapytaniem czy mogę wstrzymać na 5 m-cy spłatę.
Jak sądzicie, da się?

Pojdz, pogadaj, moze sie da.
Jesli nie wstrzymac, to moze jakas zmniejszona rata (jak klient splaca raty zgodnie z umowa, to kredyt jest "dobry"), moze podniesc kwote kredytu i uzystac gotowke na tych 5 miesiecy, moze karta kredytowa (w miare tani kredyt na 5 miesiecy, oczywiscie wymaga drobnych splat), a w ostatecznosci przeniesc do innego banku, albo jakich promocyjny kredyt gotowkowy na rok ...

J.

Zamrożenie 5 m-czne kredytu w Banku Spółdzielczym?