Zamykać czy nie zamykać?

Data: 2016-03-12 22:21:21
Autor: z
Zamykać czy nie zamykać?
Nie jestem specjalistą. Po rzuceniu okiem na taki artykuł chciałbym się poradzić czy zamykać aplikacje czy nie zamykać?
Chodzi mi o praktyczne porady w trzech dostępnych systemach.
http://www.dobreprogramy.pl/Zamykanie-aplikacji-w-tle-na-iPhoneach-to-pozory-i-nie-oszczedza-energii,News,71280.html

Wiem na pewno że nawigację warto zamknąć bo żre baterię.
Odtwarzanie jakiegoś youtuba oczywiście też.
Ale czy zamykać okna w tle?

Dużo oglądam telewizji, zdalnych pulpitów i często używam nawigacji. Choćby Yanosik.
Ciągłe pamiętanie o wyłączeniu kilka razy dziennie jest denerwujące.
Niestety Wifi i bluetooth muszę mieć włączone. Takie czasy :-)
A prądu ciągle mało i mało.

PS. Przy okazji:
http://www.dobreprogramy.pl/Obama-smartfony-nie-moga-byc-czarnymi-skrzynkami-niedostepnymi-dla-wladz,News,71315.html
Jakby komuś chciało się poflejmować ;-)