Zamykanie KK Citi

Data: 2015-06-19 01:26:22
Autor: ls
Zamykanie KK Citi
W dniu ¶roda, 20 maja 2015 12:26:54 UTC+2 użytkownik ls napisał:
Rezygnowal ktos ostatnio z KK Citi?
Robi sie to telefonicznie, mailem z serwisu transakcyjnego, czy w oddziale?
Zrezygnowalem z Citi Phone, wiec nie wiem, czy mi nie pobiora oplaty, jak zadzwonie w celu rezygnacji z karty.

Przeszedlem juz sciezke, wiec sie podziele wynikami:
Najpierw wyslalem wewnetrzna poczta wiadomosc wybierajac z listy temat "zamykanie karty". Bez odpowiedzi. Po jakims czasie ponowilem probe. W koncu (po jakichs 3 tygodniach) zadzwonila w tej sprawie pani, od ktorej przy tej okazji dowiedzialem sie, ze mimo rezygnacji z Citi Phone, mozna bezkarnie (czyli bez oplaty) zadzwonic na infolinie i w ten sposob rezygnowac z KK. To chyba najszybsza droga, jesli nie chce sie tracic czasu na wizyte w oddziale lub czekac na reakcje poprzez poczte wewn.
PS. Dla wybranych malo aktywnych posiadaczy KK Citi przygotowalo maly bonus po zalogowaniu do systemu transakcyjnego

--
pozdr.
ls

Data: 2015-06-19 15:08:25
Autor: Imka
Zamykanie KK Citi
Dnia Fri, 19 Jun 2015 01:26:22 -0700 (PDT), ls napisał(a):

PS. Dla wybranych malo aktywnych posiadaczy KK Citi przygotowalo maly bonus po zalogowaniu do systemu transakcyjnego

Z ciekawości się zalogowałam (średnio aktywny posiadacz KK Citi)
Zaproponowali mi zwiększenie limitu ("bez dodatkowych opłat i
dokumentów") do 55000 zł.

Ktoś tam na głowę upadł? :D

--
Imka

Data: 2015-06-20 12:36:24
Autor: forestdumb
Zamykanie KK Citi
Ktoś tam na głowę upadł? :D

Gdzie widac ow bonus? Ja nie korzystal od hmm 8mc a bonusu nie widac.

Data: 2015-06-21 08:15:26
Autor: W
Zamykanie KK Citi
forestdumb wystukał, co następuje:

Kto¶ tam na głowę upadł? :D

Gdzie widac ow bonus? Ja nie korzystal od hmm 8mc a bonusu nie widac.

Chyba zazwyczaj pokazuje się po zalogowaniu od razu (przynajmniej do tej pory zazwyczaj tak to u mnie działało). Też nic się u mnie nie pojawiło.

Data: 2015-06-21 22:56:51
Autor: ls
Zamykanie KK Citi
W dniu sobota, 20 czerwca 2015 12:36:26 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:

Gdzie widac ow bonus? Ja nie korzystal od hmm 8mc a bonusu nie widac.

Skoro go nie widzisz po zalogowaniu, to Ci nie przyznali.

--
pozdr.
ls

Zamykanie KK Citi