Zamykanie kont bankowych...

Data: 2009-12-18 13:02:00
Autor: RobertS
Zamykanie kont bankowych...
o tym jak i gdzie warto otwierać konto było wiele razy, tym razem (przy okazji robienia przegl±du kont i kart) postanowiłem zakończyć współpracę z kilkoma bankami:

1. GE - zamknięcie kk, wystarczy spłacić kartę (do 0 zł) i wysłać fax z rezygnacj±, karta zamykana po 30 dniach, bank wysyła potwierdzenie
2. TBPL - zamknięcie konta wymaga wysłania listu poleconego oraz zwrotu przeciętej karty (jeżeli kto¶ miał, ja nie), do tego należy zwrócić token, ale jeżeli kto¶ utracił/zgubił to nie jest to problemem,
3. ING - zamknięcie 3 kont (w euro, OKO i direct) zabrało miłej pani w placówce 10-15 min. (w tym wypłata 12 gr z OKO oraz przyjęcie 2 zł na poczet ujemnego salda na koncie direct)...

jeszcze mam zamiar rozstać się z Aliorem i LB, w przypadku tego pierwszego powinno pój¶ć gładko, bo nie zaakceptuję nowej TOiP, a LB...macie jakie¶ do¶wiadczenia? można załatwić to telefonicznie/fax czy konieczna wizyta w placówce?

RobertS

Data: 2009-12-18 13:23:05
Autor: K.K.
Zamykanie kont bankowych...
[...]

W obydwu tych przypadkach złożyłe¶ odręczny podpis i sprawdzono twoj± tożsamo¶ć.

jeszcze mam zamiar rozstać się z Aliorem i LB, w przypadku tego pierwszego powinno pój¶ć gładko, bo nie zaakceptuję nowej TOiP, a LB...macie jakie¶ do¶wiadczenia? można załatwić to telefonicznie/fax

Może być problem ze złożeniem podpisu przez telefon, a podpis musi być.
Fax i sprawdzenie tożsamo¶ci, jak to zrobić?

Data: 2009-12-18 13:55:57
Autor: RobertS
Zamykanie kont bankowych...
K.K. pisze:
[...]

w ING tak, w TBPL raczej nie...podpis bedzie odreczny, ale tozsamosci nikt nie sprawdzi

[...]

fax to tak samo jak list, w GE wystarczył do zamknięcia karty...

RobertS

Data: 2009-12-18 14:40:38
Autor: wspolna-flaszka.pl
Zamykanie kont bankowych...
1. GE - zamknięcie kk, wystarczy spłacić kartę (do 0 zł) i wysłać fax z rezygnacj±, karta zamykana po 30 dniach, bank wysyła potwierdzenie

moglbys mi podeslac tresc faxu i podac numer ?
(przemyslaw.rokicki -malpa- niesfornazyta.pl)

z gory dziekuje

Data: 2009-12-18 21:11:40
Autor: RobertS
Zamykanie kont bankowych...
moglbys mi podeslac tresc faxu i podac numer ?
(przemyslaw.rokicki -malpa- niesfornazyta.pl)

z gory dziekuje

tresc mam w pliku w drugim kompie, jak odpale (w pon.) to skopiuje i przesle ;-)

RobertS

Data: 2009-12-18 15:16:40
Autor: xbartx
Zamykanie kont bankowych...
Dnia Fri, 18 Dec 2009 13:02:00 +0100, RobertS napisał(a):

jeszcze mam zamiar rozstać się z Aliorem i LB, w przypadku tego
pierwszego powinno pójść gładko, bo nie zaakceptuję nowej TOiP,

To Ci pewnie odpiszÄ…, ĹĽe skoro nie akceptujesz nowej TOiP to przyjdĹş i wypowiedz umowÄ™ o prowadzenie rachunku ;)

--
xbartx

Data: 2009-12-18 16:43:19
Autor: wspolna-flaszka.pl
Zamykanie kont bankowych...

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hgg6co$amc$5inews.gazeta.pl...
[...]

a w ogole umowa z zeskanowanym podpisem jest wazna ? :)

Data: 2009-12-18 21:12:33
Autor: RobertS
Zamykanie kont bankowych...

To Ci pewnie odpiszÄ…, ĹĽe skoro nie akceptujesz nowej TOiP to przyjdĹş i wypowiedz umowÄ™ o prowadzenie rachunku ;)

brak akceptacji nowych warunkow juz samo w sobie jest wypowiedzeniem, oczywiscie jezeli mi odpisza, ze moge miec kk na starych zasadach to jej nie zamkne ;-)

RobertS

Data: 2009-12-18 20:41:24
Autor: xbartx
Zamykanie kont bankowych...
Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:12:33 +0100, RobertS napisał(a):

brak akceptacji nowych warunkow juz samo w sobie jest wypowiedzeniem,

MoĹĽe dla Ciebie, ale np nie dla Getina :)

http://img229.imageshack.us/img229/3405/dscf5626.jpg

--
xbartx

Data: 2009-12-18 23:10:24
Autor: RobertS
Zamykanie kont bankowych...

brak akceptacji nowych warunkow juz samo w sobie jest wypowiedzeniem,

MoĹĽe dla Ciebie, ale np nie dla Getina :)

http://img229.imageshack.us/img229/3405/dscf5626.jpg

hmm
nie dostałeś nowych warunków = postąpiłeś tak jakbyś je dostał i zaakceptował (nie wyraził sprzeciwu), dobrze zrozumiałem?
czyli bank naliczał opłaty zgodnie z nową toip, którą według niego milcząco zaakceptowałeś?

RobertS

ps
dobrze, że mi przypomniałeś, w Getinie też mam konto i kwalifikuje się do skasowania

Data: 2009-12-19 03:27:38
Autor: Erazmus
Zamykanie kont bankowych...
On 18 Gru, 23:10, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> Może dla Ciebie, ale np nie dla Getina :)

>http://img229.imageshack.us/img229/3405/dscf5626.jpg

hmm
nie dostałe¶ nowych warunków = post±piłe¶ tak jakby¶ je dostał i
zaakceptował (nie wyraził sprzeciwu), dobrze zrozumiałem?
czyli bank naliczał opłaty zgodnie z now± toip, któr± według niego
milcz±co zaakceptowałe¶?

RobertS

ps
dobrze, że mi przypomniałe¶, w Getinie też mam konto i kwalifikuje się
do skasowania

Ja też niedługo zamykam w Getinie ( muszę jeszcze poczekać żeby mi nie
naliczylo 50 zł)  i zastanawiam się czy po zamknięciu konta przestanie
mi działać dostęp do kk przez internet.

--
pozdrawiam,
Erazmus