Zamykanie konta w Getin - parodia!!!

Data: 2015-07-10 12:54:41
Autor: Agnieszka
Zamykanie konta w Getin - parodia!!!
Użytkownik <mrobak69@gmail.com> napisał w wiadomości news:7341e2d7-f6bc-468f-b687-0923cb8e239bgooglegroups.com...

I teraz pytanie - po co i czy w jakichś innych bankach do rozwiązania umowy należy przedstawić jakiś 2-gi dokument?

Po co to jest i czemu ma służyc ta procedura? Jak to u was wyglądało czy tez musieliście dawać drugi dokument?

Przy zamykaniu konta nie spotkałam się. Przy braniu kredytu czasami banki chcą drugi dokument. Wtedy piszę oświadczenie, że nie posiadam i wystarcza do dopełnienia procedur.

Agnieszka

Data: 2015-07-10 16:57:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zamykanie konta w Getin - parodia!!!

"Agnieszka" 559fa478$0$27508$65785112@news.neostrada.pl

I teraz pytanie - po co i czy w jakichś innych bankach do rozwiązania umowy należy przedstawić jakiś 2-gi dokument?

Ode mnie nikt w takich sytuacjach nie wymagał dodatkowego dokumentu.

[...]

Banki przy kredycie potrafią poprosić nie tylko o dodatkowy
dokument, ale i o dodatkową osobę (małżonka) do tego dokumentu. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Zamykanie konta w Getin - parodia!!!