Zamykanie konta w Getin - parodia!!!

Data: 2015-07-10 19:35:30
Autor: Krzysztof Halasa
Zamykanie konta w Getin - parodia!!!
mrobak69@gmail.com writes:

Po co to jest i czemu ma służyc ta procedura? Jak to u was wyglądało
czy tez musieliście dawać drugi dokument?

W celu wypowiedzenia umowy, to ja chyba nigdy nie pokazywałem nawet
"pierwszego" dokumentu.

Ostatnio nie musiałem nawet nic mówić (poza "dzień dobry" itp).
Wystarczyło położyć przed pracownikiem banku dwa egzemplarze
wypowiedzenia, procedura nie stanowiła dla niego tajemnicy
i obyła się bez zbędnych słów.

Ale w "oddziale" przy "okienku" to różnie może być.
--
Krzysztof Hałasa

Zamykanie konta w Getin - parodia!!!