Zamykanie konta w Getin - parodia!!!

Data: 2015-07-17 00:27:49
Autor: Arek
Zamykanie konta w Getin - parodia!!!
mrobak69@gmail.com napisał(a) w wiadomości:
<7341e2d7-f6bc-468f-b687-0923cb8e239b@googlegroups.com>...
Wczoraj zamykałem konto w getinionline w oddziale getinu (w zasadzie wszystkie
konta).  Wszytsko się udało ale procedury stosowane przez ten bank trochę mnie
rozbawiły. Otóz rozmowa wyglądała tak:

- Poproszę pana w takim razie o jakiś 2-gi dokument.
- Ale po co?
- Takie procedury bardzo mi przykro przepraszam.
[...]

Tydzień temu zamykałem w Getinie - nie chcieli drugiego dokumentu
ale pani coś powiedziała o weryfikacji danych i zastrzegając, że nie
będzie kserowania dowodu położyła go chyba na blat skanera...
oczywiście wszystko dla "bezpieczeństwa". I jeszcze czy telefon
aktualny bo będą dzwonić czy na pewno wiem z czego rezygnuję. Podobno
łatwiej mieć teraz bezpłatne konto i ajkieś profity a ja uciekam...
Ma to potrwać do 5 dni.
Mam w SMS-ach z poczty że dzwonili ale komórki w zasadzie nie używam
więc zapomniałem włączyć. Może jeszcze zadzwonią?

Gdy zamykałem w ING też chodziło o uaktualnienie danych. Na moją
uwagę, że data urodzenia mi się nie zmieniła pani odparła, że muszą
uzupełnić o datę ważności DO, co ręcznie wklepała i dała do podpisu
druk ten fakt potwierdzający. Przyznała, że to może dziwne ale teraz
mają taki wymóg i bez tego sysatem żadnej operacji, tym bardziej
zamknięcia rachunku system nie puści.
Inna sprawa, że konto przez kilka lat było nieużywane.

Arek

Data: 2015-07-17 18:25:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zamykanie konta w Getin - parodia!!!

"Arek" mo9b5g$3bv$1@node2.news.atman.pl

aktualny bo będą dzwonić czy na pewno wiem z czego rezygnuję.
Podobno łatwiej mieć teraz bezpłatne konto i ajkieś profity

To prawda! Widzę, że coraz łatwiej o bezpłatne konto.
I nie wiem, dlaczego Getin poszedł w przeciwnym kierunku. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Zamykanie konta w Getin - parodia!!!