Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć

Data: 2010-03-24 11:49:06
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć
jest promocja, rok Konta Premium gratis
kiedyś miałem u nich konto osobiste zlikwidowałem
zostawiając sobie oszczędnościowe, obecnie nie
spełniam warunków promocji (brak jakiegokolwiek
produktu) więc 24 lutego złożyłem dyspozycję
zamknięcia rachunku oszczędnościowego.

I tak się zastanawiam, co będzie dalej?
Załapię się na warunki promocji?

Napisane ciut potoczną polszczyzną zdanie na www
brzmi "Jeżeli nie masz JESZCZE żadnego produktu"
czy to znaczy że jak kiedyś miałem, to odpadam?

A może ktoś z Was wcześniej ode mnie znalazł się
w podobnej sytuacji: tzn. zamknął by otworzyć?
Jeśli tak, proszę podzielić się doświadczeniem:
czy udało się? czy jednak bank odmówił / albo nic
nie mówiąc, po prostu otworzył i naliczył opłaty?

Data: 2010-03-24 13:07:41
Autor: bartekkr
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000dae.4ba9ee22newsgate.onet.pl...
Napisane ciut potoczną polszczyzną zdanie na www
brzmi "Jeżeli nie masz JESZCZE żadnego produktu"
czy to znaczy że jak kiedyś miałem, to odpadam?

A gdzie w ogole ta promocja, bo nic na www nie moge znalezc?

Data: 2010-03-24 13:09:33
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1

http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/jak-otworzyc-konto/

Data: 2010-03-24 13:11:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/jak-otworzyc-konto/

obietnica na www oczywiście jest, ale regulaminu promocji brak :(

Data: 2010-03-24 13:32:57
Autor: wiatrak
[...]

Hahaha!!!
"bezpłatny dostęp do obsługi konta przez internet i telefon" ale: "przelewy zewnętrzne oraz realizacja zleceń stałych
i płatności za rachunki - tylko 50 groszy,"

Dostęp bezpłatny, ale przelewy już nie.

wiatrak

Data: 2010-03-24 13:34:47
Autor: wiatrak

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:hod1fk$7jf$1node2.news.atman.pl...

[...]

Oj przepraszam. Popatrzyłem na osobiste, a nie premium.

wiatrak

Data: 2010-03-24 13:22:34
Autor: oeconomicus01
Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć

[cytat]
[...]

No ale tekst i tak niezły. Powinni wprowadzić płatną opcję za możliwość zalogowania się ;)

Data: 2010-03-26 14:41:53
Autor: wspolna-flaszka.pl
Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć
Ja to zrobilem, jak zalozylem ponownie przez net, zadzwonila babka i powiedziala ze niestety ale
juz posiadalem konto w millenium wiec ponownie moge otworzyc je tylko w placowce.

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć