Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć

Data: 2010-03-24 13:07:41
Autor: bartekkr
Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000dae.4ba9ee22newsgate.onet.pl...
Napisane ciut potoczną polszczyzną zdanie na www
brzmi "Jeżeli nie masz JESZCZE żadnego produktu"
czy to znaczy że jak kiedyś miałem, to odpadam?

A gdzie w ogole ta promocja, bo nic na www nie moge znalezc?

Data: 2010-03-24 13:09:33
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1

http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/jak-otworzyc-konto/

Data: 2010-03-24 13:11:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/jak-otworzyc-konto/

obietnica na www oczywiście jest, ale regulaminu promocji brak :(

--

Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć