Zamykanie (super) konta w PKO BP

Data: 2011-06-02 19:12:30
Autor: Q
Zamykanie (super) konta w PKO BP
Znajoma probowala dzisiaj zamknac Superkonto w PKO BP
(oddzial w centrum Gdyni) i przy okazji zlikwidowac lokaty + jakis fundusz.

Niestety obslugiwala ja strasznie uparta (i tepa) baba, ktora:
- powiedziala, ze moze zamknac konto jedynie w oddziale,
  w ktorym je otwierala - wiem, ze to bzdura i akurat przed tym ostrzeglem;
- powiedziala, ze likwidacja lokat / funduszy trwa 3 dni (?!)
  a ze dzis czwartek (kolo 16), wiec zlikwiduja sie dopiero kolo wtorku;
  to prawda?
- powiedziala, ze po 3 dniach od zamkniecia konto przestanie istniec
  a na stronie jak byk pisza o 14-dniowym okresie wypowiedzenia...

Podpisanie wypowiedzenia nastapi pewnie kolo 7 czerwca,
przez co konto przestanie istniec 21 czerwca (7+14).
Czy bank pobierze oplate za konto za czerwiec? (100%?)
Czy za przelanie kasy ze zlikwidowanego konta
(do oddzialu innego banku) wezma oplate?

Data: 2011-06-02 22:09:27
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:is8g7i$nnr$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

na kaskę z funduszy czeka się 3-4 dni od dnia złożenia zlecenia. tylko czy musisz wypłacać kaskę z funduszy, żeby zamknąć konto?
zmieniasz tylko numer rachunku do wycofania środków w funduszu w którym zainwestowałes i po ptokach.
chyba że to jakaś lokata z funduszem, to wtedy się nie znam :)

Data: 2011-06-03 09:59:39
Autor: Q
Zamykanie (super) konta w PKO BP
na kaskę z funduszy czeka się 3-4 dni od dnia złożenia zlecenia. tylko czy musisz wypłacać kaskę z funduszy, żeby zamknąć konto?

Hymm... a wiec cos jest na rzeczy...

zmieniasz tylko numer rachunku do wycofania środków w funduszu w którym zainwestowałes i po ptokach.

Nie chcialem wnikac az tak gleboko,
zreszta juz mam dosyc doradzania znajomym -
- zawracaja dupe jakbym mial nie-wiem-ile czasu i wiedzy.

To bylo tak:
- raz znajoma zalila mi sie na swoj bank (PKO BP),
no to doradzilem jej dbNET (lepszego konta pod nia,
lepszego od Superkonta nie znalazlem -
- patrz watek "bezplatny marmurkowy?").
Kiedy juz otworzyla to konto i zapytala mnie
co ma teraz zrobic z tym starym to nie wnikalem:
- uciekaj stamtad ze wszystkim szybko i daleko.

Zamykanie (super) konta w PKO BP