Zanieczyszczony zamek w drzwiach.

Data: 2009-08-31 15:04:10
Autor: grzech
Zanieczyszczony zamek w drzwiach.
Dnia 090829 *grzech* wrote:

.
Witam.

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.

Jak widze nie jestem jeszcze na straconej pozycji. Po dwóch/trzech
dniach czyszczenia wybiłem bębenek. Przed chwilą byłem u gościa
co para się dorabianiem kluczy i takie tam kombinowanie z zamkami.
Powiedział że dorobienie nowego zamka do już istniejącego klucza
kosztuje 40zł (zamek sam dostarczam), zaś wyczyszczenie tego mojego
to koszt 50zł. Chyba musi mieć pieron jakiś cudowny środek w którym
zanurza takie zamki a one po chwili wyskakuja oczyszczone... pozdrawiam
--
grzech

Data: 2009-08-31 21:28:56
Autor: Tomasz Pyra
grzech pisze:
Dnia 090829 *grzech* wrote:

.
[...]

Nic cudownego - zapewne wanienka ultradźwiękowa z jakimś specyfikiem, np. naftą.
Wkładasz w to cokolwiek, o dowolnie cudacznym kształcie, a wyjmujesz "nówka-sztuka". Fajna rzecz - szerokie zastosowanie w motoryzacji, czyści zamki, wtryski, silniczki, styki itp. itd.

Potem tylko kwestia nasmarowania tego odpowiednio, czyli tak żeby nasmarować tylko elementy zacinające się, ale żeby nie łapało kurzu i się nie kleiło.

Zanieczyszczony zamek w drzwiach.