Zanikający sygnał z Astry na pakiecie RTL

Data: 2011-09-04 02:09:18
Autor: rageofhonor
Zanikający sygnał z Astry na pakiecie RTL
Od kilku dni zaobserwowałem że pakiet RTL czyli RTL, RTL2, VOX mają słabszy sygnał który potem wraca do normy. Parę dni temu zamiast 90% było tylko 70% a dzisiaj tylko 30% Potem wróciło wszystko do normy. Co jest grane? Czy zaobserwował ktoś podobną sytuację? Czy to tylko u mnie coś nie gra? Może antena się nagrzewa a jak wystygnie to wraca wszystko do normy?

Zanikający sygnał z Astry na pakiecie RTL