Zanim pójdziesz bluźnić pod krzyżem wspomnij co pisał w Apokalipsie św. Jan

Data: 2010-08-09 12:54:11
Autor: Charlie delta
Zanim pójdziesz bluźnić pod krzyżem wspomnij co pisał w Apokalipsie św. Jan
 1 I ujrzałem Bestię wychodzącą z morza,
mającą dziesięć rogów i siedem głów,
a na rogach jej dziesięć diademów,
a na jej głowach imiona bluźniercze.
2 Bestia, którą widziałem, podobna była do pantery,
łapy jej - jakby niedźwiedzia,
paszcza jej - jakby paszcza lwa.
A Smok dał jej swą moc, swój tron i wielką władzę.
3 I ujrzałem jedną z jej głów jakby śmiertelnie zranioną,
a rana jej śmiertelna została uleczona.
A cała ziemia w podziwie powiodła wzrokiem za Bestią,
4 i pokłon oddali Smokowi,
bo władzę dał Bestii.
I Bestii pokłon oddali, mówiąc:
"Któż jest podobny do Bestii
i któż potrafi rozpocząć z nią walkę?"
5 A dano jej usta mówiące wielkie rzeczy i bluźnierstwa,
i dano jej możność przetrwania czterdziestu dwu miesięcy.
6 Zatem otworzyła swe usta dla bluźnierstw przeciwko Bogu,
by bluźnić Jego imieniu i Jego przybytkowi,
i mieszkańcom nieba.
7 Potem dano jej wszcząć walkę ze świętymi
i zwyciężyć ich,
i dano jej władzę nad każdym szczepem, ludem, językiem i narodem.
8 Wszyscy mieszkańcy ziemi będą oddawać pokłon władcy,
każdy, którego imię nie jest zapisane od założenia świata w księdze
życia zabitego Baranka.
9 Jeśli kto ma uszy, niechaj posłyszy!
10 Jeśli kto do niewoli jest przeznaczony, idzie do niewoli,
jeśli kto na zabicie mieczem - musi być mieczem zabity.
Tu się okazuje wytrwałość i wiara świętych.

Data: 2010-08-10 09:18:36
Autor: alibaba8
[...]
I oto jest idea tego ludu bożego.
Strachem żywić lud, a będzie ci oddany, jak się nie będzie bać słów to go mieczem strasz choćby trzeba wyrżnąć połowę, wszak Kościół święty ma perspektywę na tysiąclecia. Wielka jest wiara, bo strach jest wielki, tak wielki, że strach pomyśleć o niewierze.

--

Zanim pójdziesz bluźnić pod krzyżem wspomnij co pisał w Apokalipsie św. Jan