Data: 2015-12-09 15:30:08 | |
Autor: qrt | |
Zanim przeserwisuję amor czy warto... | |
Dnia Tue, 8 Dec 2015 21:33:49 -0000 (UTC), Piotr aka dracorp napisał(a):
Witam w zasadzie tak jak pisał kolega powyżej. Jesli nie puszcza powietrza, nie zmniejszył sie skok, tłumik działa poprawnie to nie ma sensu robić pełnego serwisu. Wyjmij tylko górne lagi z dolnych nalej troszeczkę ciężkiego oleju do ¶rodka, nas±cz nim g±bki i tyle. Ja wyci±gałem g±bki i moczyłem w oleju. Co do ilo¶ci. U mnie w manualu stało iż do jednej lagi 3ml do drugiej 15 ml. Tyle wlewałem do swojej reby 29 i było ok. Ale jak wlałem 15ml do reby 26 to było za dużo i w czasie ugięcia wywalało uszczelki kurzowe :) A w manualu nie było rozróżnienia co do ilo¶ci oleju w 29 i 26... Wiec lepiej |
|
Data: 2015-12-12 10:17:04 | |
Autor: Piotr aka dracorp | |
Zanim przeserwisuję amor czy warto... | |
Dnia Wed, 09 Dec 2015 15:30:08 +0100, qrt napisał(a):
Co do ilości. U mnie w manualu stało iż do jednej lagi 3ml do drugiej 15 Szukam właściwej specyfikacji. Ja mam jednak co piszę na amoru: XC32 TK 29", ten Recon Silver to wziąłem ze strony z rowerem. Raczej to nie to samo a na stronie producenta XC32 jawnie nie występuje. W dziale XC go nie ma. W tabelce z ilością oleju w pdfie też go nie ma. Dziwne. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2015-12-12 18:15:25 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Zanim przeserwisujÄ™ amor czy warto... | |
"Piotr aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:n4gs70$9rc$1dont-email.me... Szukam właściwej specyfikacji. Ja mam jednak co piszę na amoru: XC32 TK raczej to samo - instrukcje mają wspólną, ilości oleju też. a na stronie producenta XC32 jawnie nie występuje. jak nie ma, jak jest, oleum: http://tiny.pl/gg8qj instrukcja: http://tiny.pl/gg8qp (jest też z 2014, ale nie chciało mi się porównywać, jakie są różnice). Nie wiem, jak wygląda tłumik Turn Key, ale jeśli nie jest to zamknięty kartusz, a coś zbliżonego to MC czy starego hydracoil, to warto od razu przy okazji wymienić olej tłumiący - wystarczy odkręcić górny korek i wylać / zalać nowym, nie trzeba nawet wyjmować goleni (jak do wymiany oleju smarującego). Tak na marginesie, 5/15wt Rockshoxa to niekoniecznie będzie 5w/15 Motorexa, Castrola, czy innych olejów dostępnych w Polsce. Na necie wiszą sobie porównania "gęstości" poszczególnych olejów dostępnych na rynku z olejami RS/Foxa. Choć sam RS chyba sam nie do końca wie, jakiej lepkości olej jest obecnie lany do środka: mam Rebę z 2012 i jest ok, a z kolei w 2015 na fabrycznym oleju (i na 5W Motorexa ) dopiero na "żółwiu" zaczyna lekko tłumić odbicie. pozdr |
|
Data: 2015-12-12 17:38:00 | |
Autor: Piotr aka dracorp | |
Zanim przeserwisuję amor czy warto... | |
Dnia Sat, 12 Dec 2015 18:15:25 +0100, Wojtek Paszkowski napisał(a):
jak nie ma, jak jest,Dzięki wielkie. Też pobrałem kilka pdfów z ich strony ale nie było nic o XC32. Kończyło się na XC30. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|