Zanim wydasz pieni膮dze na Lark FreeCam

Data: 2014-04-10 15:41:08
Autor: fifak
Zanim wydasz pieni膮dze na Lark FreeCam
W dniu 2014-04-10 15:22, anacron pisze:
Zanim wydasz pieni膮dze na Lark FreeCam obejrzyj poni偶sze:

https://www.youtube.com/watch?v=5HEayLWlaeI

Jako艣膰 nie r贸偶ni si臋 niczym od rejestrator贸w za 30 z艂, a kosztuje 3x
wi臋cej. :)

no dobra:

a czego si臋 spodziewa膰 po rejestratorze za 90z艂?

a s膮 rejestratory za 30z艂?

bo wszystko co poni偶ej 100z艂 ma czujnik cmos VGA 0.3Mpix zwielokrotniony do dowolnej rozdzielczo艣ci

Data: 2014-04-10 15:46:52
Autor: anacron
W dniu 10.04.2014 15:41, fifak pisze:
a czego si臋 spodziewa膰 po rejestratorze za 90z艂?

No czego艣 wi臋cej ni偶 ten co mi si臋 popsu艂 (spad艂 i p臋k艂 lcd), a nie
licz膮c przesy艂ki kosztowa艂 35 z艂.

bo wszystko co poni偶ej 100z艂 ma czujnik cmos VGA 0.3Mpix zwielokrotniony
do dowolnej rozdzielczo艣ci

Mi pasuje, i tak nagrywam na 640x480, do cel贸w do jakich mi DVR
potrzebny wystarcza. To ma pono膰 1Mpix (tak napisano na pude艂ku). :)

--
anacron

Data: 2014-04-10 18:16:01
Autor: Irokez
W dniu 2014-04-10 15:46, anacron pisze:
Mi pasuje, i tak nagrywam na 640x480, do cel贸w do jakich mi DVR potrzebny wystarcza. To ma pono膰 1Mpix (tak napisano na pude艂ku). :)

To dobrze napisali, 0.3k pixeli czerwonych, 0.3k zielonych i 0.3k niebieskich

Data: 2014-04-10 19:00:11
Autor: anacron
W dniu 10.04.2014 18:16, Irokez pisze:
[...]

A 0,1 czego? :)

--
anacron

Data: 2014-04-10 19:13:00
Autor: Irokez
W dniu 2014-04-10 19:00, anacron pisze:
[...]

no Mpix mia艂o by膰
ale wiadomo o co kaman ;)

Data: 2014-04-10 20:06:35
Autor: Nathan
Zanim wydasz pieni膮dze na Lark FreeCam
W dniu 2014-04-10 19:00, anacron pisze:

To dobrze napisali, 0.3k pixeli czerwonych, 0.3k zielonych i 0.3k
niebieskich

A 0,1 czego? :)

Padni臋tych ;)

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, kt贸rzy schodz膮 z drzew,  na kt贸re nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2014-04-10 22:33:00
Autor: anacron
Zanim wydasz pieni膮dze na Lark FreeCam
W dniu 10.04.2014 20:06, Nathan pisze:
A 0,1 czego? :)
Padni臋tych ;)

Tak od nowo艣ci? A偶 taki s艂aby ry偶 nie jest? :)

--
anacron

Data: 2014-04-11 16:27:05
Autor: J.F
Zanim wydasz pieni膮dze na Lark FreeCam
U偶ytkownik "Irokez"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Jestes pewien ?  Te piksele w kamerach zazwyczaj sa ustawione we wzorek
RG
GB
i jednych jest wiecej.

A producenci nie glupi - skoro jest ich 640x480, to pisza  0.3Mpix.
A to ze obraz w rozdzielczosci 640x480 nie tak latwo z tego wytworzyc, to juz nie ich wina.

J.

Zanim wydasz pieni膮dze na Lark FreeCam