Zanim zaszczepisz dziecko

Data: 2015-03-22 22:35:47
Autor: Andrzej Lawa
Zanim zaszczepisz dziecko
W dniu 22.03.2015 o 21:52, ada pisze:
Zapytaj lekarza zanim pozwolisz zaszczepić dziecko. Prezentujemy listę
najważniejszych pytań.

[ciach bełkot kolejnej wariatki, która powinna zostać wysterylizowana]

Jako dziecko na biologii nie uważałaś? To podstawowa, encyklopedyczna wiedza! A same pytania świadczą o tym, że nie masz bladego pojęcia o podstawach biologii - w naturze nie ma 100% pewności. Jest to fizycznie niemożliwe.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-03-22 15:35:50
Autor: kogutek444
Zanim zaszczepisz dziecko
W dniu niedziela, 22 marca 2015 22:35:49 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

Jako dziecko na biologii nie uważałaś? To podstawowa, encyklopedyczna wiedza! A same pytania świadczą o tym, że nie masz bladego pojęcia o podstawach biologii - w naturze nie ma 100% pewności. Jest to fizycznie niemożliwe.

Finał będzie taki że państwo będzie musiało stworzyć getta w których będą przebywali ludzie chorzy na gruźlicę bo ich rodzice nie pozwolili zaszczepić. Linie lotnicze będą mogły w regulaminach umieścić że nie wpuszczają do samolotów ludzi nie szczepionych. To samo autobusy, kolej, taksówki. Nie wiem dlaczego cały bełkot ze szczepieniami śmierdzi mi Świadkami Jehowy.

Data: 2015-03-23 10:49:00
Autor: Stokrotka
Zanim zaszczepisz dziecko

Finał będzie taki że państwo będzie musiało stworzyć getta w których będą >przebywali ludzie chorzy na gruźlicę bo ich rodzice nie pozwolili zaszczepić.
Gruźlicę się laczy.

[...]
Prywatny może, takie jego prawo.
Natomiast państwo, jako całość broni się
pszed horobami zwykle tropikalnymi innymi metodami.
Np w LOT ma bardzo mało bezpośrednih połączeń z miejscami,
gdzie jest duże zagrożenie takimi horobami,
i zdaje się to właśnie jest pszyczyną,
że takie loty nie są bezpośrednie,
dlatego byliśmy mniej narażeni na ebola.

Jak widzisz szczepionka to relikt wciskany społeczeństwu
pszez upadające koncerny farmaceutyczne.
Relikt wynikający z istoty kapitalizmu:
prymatu pieniądza.
Z jednej strony państwo wie,
że szczepionki są potszebne i drogie w produkcji.
Wiec koncerny farmaceutyczne muszą istnieć w każdym społeczeństwie.
Z drugiej strony stosowanie szczepionek,  gdy horoba hwilowo nie występuje,
jest i szkodliwe i drogie.
W kapitalizmie, jak dopuścisz odmowę szczepienia,
to nikt się nie będzie szczepił, koncern upadnie,
i braknie szczepionek, gdy kotoś pszywlecze horobę,

Ponieważ koncern farmaceutyczny musi być pszez kogoś utszymany,
państwo kapitalistyczne kłamie obywatela,
by ten popszez ubezpieczyciela - tyrana płacił koncernowi.

Koncerny więc powniny mieć płacone  pszez państwo
za produkcję w odpowiednio dużej skali
szczepionek masowo wywalanej naśmietnik.
Ale to jest niezgodne z ideologią kapitalizmu.
Odpowiedni zapas szczepionki pozwoli zaszepić
MAŁĄ  grupę ludzi, gdy horoba zostanie pszywleczona.

Tak jak ze wścieklizną.
Szczepionka ma być w regale,
i najlepiej by była zutylizowana po upływie daty ważności.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-23 04:06:18
Autor: kogutek444
Zanim zaszczepisz dziecko
W dniu poniedziałek, 23 marca 2015 10:49:05 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]

Tak jak ze wścieklizną.
Szczepionka ma być w regale,
i najlepiej by była zutylizowana po upływie daty ważności.

nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1..pl/

Daj linka do translatora co tłumaczy z twojego na normalny.

Data: 2015-03-23 17:45:13
Autor: andal
Zanim zaszczepisz dziecko
On Mon, 23 Mar 2015 10:49:00 +0100, Stokrotka wrote:

> [...]
zaszczepić.
Gruźlicę się laczy.

Linie lotnicze będą mogły w regulaminach umieścić że nie wpuszczają do
samolotĂłw > ludzi nie szczepionych. To samo autobusy, kolej, taksĂłwki.
Nie wiem dlaczego cały > bełkot ze szczepieniami śmierdzi mi Świadkami
Jehowy.
Prywatny moĹźe, takie jego prawo.
Natomiast państwo, jako całość broni się pszed horobami zwykle
tropikalnymi innymi metodami.
Np w LOT ma bardzo mało bezpośrednih połączeń z miejscami,
gdzie jest duĹźe zagroĹźenie takimi horobami,
[...]

kiedy ty sie zaszczepisz na ortografie ?

to naprawde jest bezbolesne

Data: 2015-03-22 23:28:58
Autor: ada
Zanim zaszczepisz dziecko
W dniu 2015-03-22 o 22:35, Andrzej Lawa pisze:
[...]

  44(nie zarejestrowany), ndz., 2013-04-07 22:41

Niemiecki chazar juz od wiekow tak ma, niszczyc, mordowac, truc (od niedawna igfarben). Teraz jak piszesz robi sie to na raty i przez reklamy "lekow" oglupiajaco-zachecajacych.

Zanim zaszczepisz dziecko