Zanim znaleźli go na sznurze

Data: 2012-10-29 13:21:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Zanim znaleźli go na sznurze

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k6lpdk$ng4$1dont-email.me...
 Kontroler wydał
nam tylko zgodę na zajście do lądowania i po naszym potwierdzeniu, że jesteśmy na prostej, wydał zgodę na lądowanie. W trakcie ostatniej fazy lotu nie podawał żadnych komend. Ja nie słyszałem komendy ze strony kontrolera, aby nakazał nam odejście na drugi krąg. Po wylądowaniu kontroler pochwalił nas : „maładiec, abarot 180 rulitie na stajaniu”.

Ze stenogramu z wieży kontrolnej:

5:17:05 - Kurwa, trzeba odejście
5:17:06 - Odejście na drugi krąg.

Może to pokomentujesz? Tylko nie mów, że na tę okoliczność zapis został sfałszowany.

Zanim znaleźli go na sznurze