Zanizona wycena szkody przy AC

Data: 2011-06-21 08:29:15
Autor: Piotr Wasil
Zanizona wycena szkody przy AC
jh <no-email@sorry.com> napisał(a):

Autko 3-letnie, ale sprowadzone, bez gwarancji - Toyota Auris. AC na oryginalne części. Szkoda w sumie nie aż tak wielka, ale... Drzwi zdrowo zdarte, błotnik tudzież. Zjawił się miły pan, zrobił fotki, pomierzył lakier etc. Powiedział, że drzwi do wymiany, nad błotnikiem się zastanowi. Dziś przyszła wycena od ubezpieczyciela - niecałe 2,5 tys. zł, tylko drzwi do wymiany, reszta do naprawy, a błotnik w fatalnym stanie jest. Znajomy blacharz stwierdził, że drzwi do wymiany, błotnik w części też, malowanie drzwi, błotnika, sąsiednich drzwi. Z grubsza to niby okolice 4-45 tys. zł, zależnie od serwisu. Pojechałem do Toyoty. Stwierdzili praktycznie to samo, drzwi kategorycznie do wymiany, błotnik częściowo też, malowanie wymienionych i sąsiadujących elementów. Wyliczyli "na oko" ok. 6 tys. zł netto. Czyli 6 vs proponowane 2.5 tys zł. Jak w takiej sytuacji dochodzić się z ubezpieczycielem?

Też tak miałem. Mogą wypłacić gotówkę i tyle się widzieliście. Jeśli jednak chcesz zrobić w ASO to zażycz sobie naprawę bezgotówkową w
ASO. Oddaj do warsztatu i oni będą się rozliczali z ubezpieczycielem
(popatrz tylko czy masz jakiś wkład własny).

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2011-06-21 09:30:40
Autor: jh
W dniu 2011-06-21 08:29, Piotr Wasil pisze:
Też tak miałem. Mogą wypłacić gotówkę i tyle się widzieliście.

Zaraz, przecież mogę nie zaakceptować wyceny i finalnie pomaszerować z tym do sądu, a mając rachunek z ASO ciężko polemizować z jego wyceną.

Jeśli jednak chcesz zrobić w ASO to zażycz sobie naprawę bezgotówkową w
ASO. Oddaj do warsztatu i oni będą się rozliczali z ubezpieczycielem
(popatrz tylko czy masz jakiś wkład własny).

Mam bez wkładu własnego.

Generalnie to zastanawiam się, czy jest sens naprawy w samej Toyocie, która ma ceny mocno wygórowane, czy szukać naprawdę dobrego warsztatu.

Przesłałem do TU wycenę z Toyoty - zero odpowiedzi.

Jacek

Data: 2011-06-21 09:48:01
Autor: Sylwester Łazar
Zanizona wycena szkody przy AC
Przesłałem do TU wycenę z Toyoty - zero odpowiedzi.

Jacek
Grają na zwłokę.

Zanizona wycena szkody przy AC