Zanizona wycena szkody przy AC

Data: 2011-06-21 14:58:30
Autor: bratPit[pr]
Zanizona wycena szkody przy AC
 Toyota Auris. AC na oryginalne części. Szkoda w sumie nie aĹź tak wielka,

Wyliczyli "na oko" ok. 6 tys. zł netto. Czyli 6 vs proponowane 2.5 tys zł. Jak w takiej sytuacji dochodzić się z ubezpieczycielem?

zaleĹźy jaki masz wariant polisy,
ja miałem podobną sytuację, stłuczka z przodu, do warsztatu przyjechał rzeczoznawca wycenił na kosztorys 2,3kzł,
wyśmiałem się z tego, zrobiłem bezgotówkowo na oryginalnych częściach (miałem pełen wariant ubezpieczenia) - szkoda wyszła... nie pamiętam już dokładnie ale coś koło 8kzł,

brat

Ps. Teraz mam podobnie, wróciłem z delegacji zmęczony i przy parkowaniu przerysowałem drzwi, zgłoszę szkodę i pewnie będę robił bezgotówkowo w serwisie bo nawet mi się nie chce patrzeć na te śmieszne wyceny kosztorysowe.

Data: 2011-06-23 12:45:50
Autor: Tomasz
On 21 Cze, 14:58, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
>  Toyota Auris. AC na oryginalne części. Szkoda w sumie nie aż tak wielka,
> Wyliczyli "na oko" ok. 6 tys. zł netto. Czyli 6 vs proponowane 2.5 tys zł.
> Jak w takiej sytuacji dochodzić się z ubezpieczycielem?

zależy jaki masz wariant polisy,
[...]

potwierdzam. w zeszłym roku PZU wyliczyło mi szkodę AC (przerysowany
gwozdziem
cały prawy bok) na 4,5k, zrobiłem bezgotówkowo i ASO skasowało PZU
11,5k.

Marcin

Data: 2011-06-23 13:19:44
Autor: BearBag
[...]

11500zł za malowanie porysowanego auta? TO ile za element- 2tys????
Malowali to skroplonym zlotem czy platyną?
 To ja się nie dziwie że potem TU szukają oszczędności gdzie sie da
jak warsztaty naciągają na potęgę.

Data: 2011-07-14 11:14:19
Autor: Tomasz
On 23 Cze, 22:19, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
> [...]

Malowali to skroplonym zlotem czy platyną?
 To ja się nie dziwie że potem TU szukają oszczędności gdzie sie da

ASO musiało wymienić drzwi bo porysowane były też listwy

Marcin

Data: 2011-07-14 23:14:23
Autor: Przemysław Czaja
Zanizona wycena szkody przy AC

Użytkownik "Tomasz"

[...]

Widać wstawili drzwi ze złota, bo używki bez rysy kosztują coś ze 300 zł

Data: 2011-07-14 23:17:07
Autor: Artur Maśląg
[...]

A skąd Ci się wzięły używki?

Data: 2011-07-15 00:01:16
Autor: Przemysław Czaja
Zanizona wycena szkody przy AC

Użytkownik "Artur Maśląg"

ASO musiało wymienić drzwi bo porysowane były też listwy

Widać wstawili drzwi ze złota, bo używki bez rysy kosztują coś ze 300 zł

A skąd Ci się wzięły używki?

Nie wiem czy piszesz o tym, że użyłem słowa "używka" w znaczeniu używane, czy o drzwiach :)

Data: 2011-07-15 00:04:05
Autor: Artur Maśląg
Zanizona wycena szkody przy AC
"Artur Maśląg"

[...]

Trudno, pozostaniesz w niewiedzy.

Data: 2011-07-15 00:12:37
Autor: Przemysław Czaja
Zanizona wycena szkody przy AC

Użytkownik "Artur Maśląg"

Nie wiem czy piszesz o tym, że użyłem słowa "używka" w znaczeniu
używane, czy o drzwiach :)

Trudno, pozostaniesz w niewiedzy.

Nie zmartwiłem się.

Zanizona wycena szkody przy AC