Zanlezione na Allegro

Data: 2010-11-08 22:54:22
Autor: jerzu
Zanlezione na Allegro
http://moto.allegro.pl/tani-pasek-stan-idealny-115-km-pdw-i1291814646.html

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-08 21:28:17
Autor: Pszemol
Zanlezione na Allegro
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote in message news:t9sgd69nf0hr9mmm8emfvnscooekqs5h654ax.com...
http://moto.allegro.pl/tani-pasek-stan-idealny-115-km-pdw-i1291814646.html

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

A komu potrzebny ABS do jazdy po trawie? ;-)

Data: 2010-11-08 22:57:18
Autor: to
Zanlezione na Allegro
begin jerzu
http://moto.allegro.pl/tani-pasek-stan-idealny-115-km-pdw-
i1291814646.html

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

Niezłe felgi, jaki to rozmiar, 10 cali? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-08 23:21:45
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Zanlezione na Allegro
Dnia 08.11.2010 jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał/a:
http://moto.allegro.pl/tani-pasek-stan-idealny-115-km-pdw-i1291814646.html

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

Wymaga... zeby sprawnie hamowac lewa noga w VAGu trzeba odczynic jeszcze
troche czarów prądem ;) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2010-11-09 07:42:23
Autor: kml
Zanlezione na Allegro

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:t9sgd69nf0hr9mmm8emfvnscooekqs5h654ax.com...
http://moto.allegro.pl/tani-pasek-stan-idealny-115-km-pdw-i1291814646.html

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

Wielbiciele passatów są odporni na świecące na stałe żółte kontrolki. Ja bym dostał kurwicy od tej palącej się non stop lampki.

kml

Data: 2010-11-09 08:39:40
Autor: bratPit[pr]
Zanlezione na Allegro
[...]

eee, pewnie na forach VW jest pełno manuali "jak odłączyć lampkę ..." ;-)

brat

Data: 2010-11-09 10:47:30
Autor: Mirosław
Zanlezione na Allegro

od tej palącej się non stop lampki.

eee, pewnie na forach VW jest pełno manuali "jak odłączyć lampkę ..." ;-)
 dobre ;)))
mirek

Data: 2010-11-09 11:35:30
Autor: kml
Zanlezione na Allegro

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:ibats1$58$1inews.gazeta.pl...
[...]

"Bierzesz śrubokręt, owijasz głownie tak żeby nie przebić szybki na wylot i musisz ustawić punkt uderzenia tak trochę na górze po lewej stronie. Potem z wyczuciem robisz PUK i lampka gaśnie. Dobra robota, czas na piwo :)"

kml

Data: 2010-11-09 06:47:45
Autor: Pszemol
Zanlezione na Allegro
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:ibb85j$87f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sądzę że prościej zalepić lampkę czarną taśmą izolacyjną...
I wtedy robota bardziej elektryczna a nie mechaniczna :-)

Data: 2010-11-09 14:06:38
Autor: kml
Zanlezione na Allegro

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ibaqqh.480.0poczta.onet.pl...

Sądzę że prościej zalepić lampkę czarną taśmą izolacyjną...
I wtedy robota bardziej elektryczna a nie mechaniczna :-)

Wtedy przestaje być "nie wymaga wkładu finansowego" bo coś WIDAĆ :>

kml

Data: 2010-11-09 07:22:14
Autor: Pszemol
Zanlezione na Allegro
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:ibbh0v$b6b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Eee... sprzeda się wieczorem i nie będzie nic widać  ;-)
Taśmy elektrycznej musisz użyć oczywiście czarnej,
nie jakieś tam wynalazki kolorowe! :-))))
Tak tu w USA radzą sobie ludzie ze swoimi lampkami w fordach czy chevich.

Data: 2010-11-09 07:44:06
Autor: news-gazeta
Zanlezione na Allegro

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

Ale w sumie to o co chodzi?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-11-09 07:48:19
Autor: Scyzoryk
Zanlezione na Allegro

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

nie wymaga wkładu finansowego... żeby odpalił. A ABS, kto by na to zwracał uwagę. Kiedyś nie było i ludzie jeździli teraz to sie w dupach poprzewracało ;-)

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-11-09 07:50:27
Autor: Scyzoryk
Zanlezione na Allegro
no i przebieg mieści się w allegrowych standardach, czyli Pasek "w dizlu, w kombi" i nalatanie pomiędzy 180-200kkm ;)

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-11-09 10:49:40
Autor: Mirosław
Zanlezione na Allegro

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ibaqvf$q2e$1news.net.icm.edu.pl...
no i przebieg mieści się w allegrowych standardach, czyli Pasek "w dizlu, w kombi" i nalatanie pomiędzy 180-200kkm ;)
tkz polska blokada psychologiczna,
byle do 200 tys i jest ok reszta to szmelc,
niezależnie czy auta maja 5 lat czy 15 i tak średnia to 180
paranoja
mirek

Data: 2010-11-10 09:46:52
Autor: SET
Zanlezione na Allegro
> [...]
tkz polska blokada psychologiczna,
byle do 200 tys i jest ok reszta to szmelc,
niezależnie czy auta maja 5 lat czy 15 i tak średnia to 180

A zauważyliście, że jeszcze z 10 lat temu przebieg 100kkm był wielkim. Teraz
200kkm powoli przestaje szokować. Czyli za kolejne 10 latek standardem przy
używkach będzie 400 (przyjmuję podwojenie przebiegów po każdej dekadzie:)

Data: 2010-11-10 14:40:53
Autor: masti
Zanlezione na Allegro
Dnia pięknego Wed, 10 Nov 2010 09:46:52 +0100 osobnik zwany SET wystukał:

A zauwaÂżyliÂście, Âże jeszcze z 10 lat temu przebieg 100kkm byÂł wielkim.
Teraz 200kkm powoli przestaje szokowaĂŚ. Czyli za kolejne 10 latek
standardem przy uÂżywkach bĂŞdzie 400 (przyjmujĂŞ podwojenie przebiegĂłw po
kaÂżdej dekadzie:)

teraz to już się nie da obecne samochody za 10 lat zaczną się samodezintegrować :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-10 14:48:26
Autor: kamil
Zanlezione na Allegro

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ibeatl$4bc$8news.onet.pl...
[...]

Za komuny to dopiero bylo lepiej! :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-09 11:14:46
Autor: Arek (G)
Zanlezione na Allegro
W dniu 2010-11-09 07:48, Scyzoryk pisze:
[...]

;-)

Pewnie naczytał się pms'owych specjalistów i wie że każdy ABS hamuje gorzej w dowolnych warunkach od czegokolwiek bez ABSu:)

A.

Data: 2010-11-09 20:30:05
Autor: newsy
Zanlezione na Allegro
I  fajne 3 odcienie zielonego na czwrtej fotce :)

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-16 12:13:14
Autor: komar
Zanlezione na Allegro
W dniu 2010-11-09 20:30, newsy pisze:
I  fajne 3 odcienie zielonego na czwrtej fotce :)

"stylowy gradient" ;)

Data: 2010-11-16 12:14:52
Autor: komar
Zanlezione na Allegro
W dniu 2010-11-09 20:30, newsy pisze:
I  fajne 3 odcienie zielonego na czwrtej fotce :)

na 3 fotce też są różne odcienie więc widać, że autko składa się z co najmniej dwóch passatów. W sumie za taką cenę "2 w 1" to chyba okazja?

Zanlezione na Allegro