Zanlezione na Allegro

Data: 2010-11-09 07:42:23
Autor: kml
Zanlezione na Allegro

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:t9sgd69nf0hr9mmm8emfvnscooekqs5h654ax.com...
http://moto.allegro.pl/tani-pasek-stan-idealny-115-km-pdw-i1291814646.html

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

Wielbiciele passatów są odporni na świecące na stałe żółte kontrolki. Ja bym dostał kurwicy od tej palącej się non stop lampki.

kml

Data: 2010-11-09 08:39:40
Autor: bratPit[pr]
Zanlezione na Allegro
[...]

eee, pewnie na forach VW jest pełno manuali "jak odłączyć lampkę ..." ;-)

brat

Data: 2010-11-09 10:47:30
Autor: Mirosław
Zanlezione na Allegro

od tej palącej się non stop lampki.

eee, pewnie na forach VW jest pełno manuali "jak odłączyć lampkę ..." ;-)
 dobre ;)))
mirek

Data: 2010-11-09 11:35:30
Autor: kml
Zanlezione na Allegro

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:ibats1$58$1inews.gazeta.pl...
[...]

"Bierzesz śrubokręt, owijasz głownie tak żeby nie przebić szybki na wylot i musisz ustawić punkt uderzenia tak trochę na górze po lewej stronie. Potem z wyczuciem robisz PUK i lampka gaśnie. Dobra robota, czas na piwo :)"

kml

Data: 2010-11-09 06:47:45
Autor: Pszemol
Zanlezione na Allegro
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:ibb85j$87f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sądzę że prościej zalepić lampkę czarną taśmą izolacyjną...
I wtedy robota bardziej elektryczna a nie mechaniczna :-)

Data: 2010-11-09 14:06:38
Autor: kml
Zanlezione na Allegro

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ibaqqh.480.0poczta.onet.pl...

Sądzę że prościej zalepić lampkę czarną taśmą izolacyjną...
I wtedy robota bardziej elektryczna a nie mechaniczna :-)

Wtedy przestaje być "nie wymaga wkładu finansowego" bo coś WIDAĆ :>

kml

Data: 2010-11-09 07:22:14
Autor: Pszemol
Zanlezione na Allegro
"kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:ibbh0v$b6b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Eee... sprzeda się wieczorem i nie będzie nic widać  ;-)
Taśmy elektrycznej musisz użyć oczywiście czarnej,
nie jakieś tam wynalazki kolorowe! :-))))
Tak tu w USA radzą sobie ludzie ze swoimi lampkami w fordach czy chevich.

Zanlezione na Allegro