Zanlezione na Allegro

Data: 2010-11-09 07:48:19
Autor: Scyzoryk
Zanlezione na Allegro

(...) uszkodzony ABS (...) autko nie wymaga wkładu finansowego (...)

nie wymaga wkładu finansowego... żeby odpalił. A ABS, kto by na to zwracał uwagę. Kiedyś nie było i ludzie jeździli teraz to sie w dupach poprzewracało ;-)

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-11-09 07:50:27
Autor: Scyzoryk
Zanlezione na Allegro
no i przebieg mieści się w allegrowych standardach, czyli Pasek "w dizlu, w kombi" i nalatanie pomiędzy 180-200kkm ;)

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-11-09 10:49:40
Autor: Mirosław
Zanlezione na Allegro

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:ibaqvf$q2e$1news.net.icm.edu.pl...
no i przebieg mieści się w allegrowych standardach, czyli Pasek "w dizlu, w kombi" i nalatanie pomiędzy 180-200kkm ;)
tkz polska blokada psychologiczna,
byle do 200 tys i jest ok reszta to szmelc,
niezależnie czy auta maja 5 lat czy 15 i tak średnia to 180
paranoja
mirek

Data: 2010-11-10 09:46:52
Autor: SET
Zanlezione na Allegro
> [...]
tkz polska blokada psychologiczna,
byle do 200 tys i jest ok reszta to szmelc,
niezależnie czy auta maja 5 lat czy 15 i tak średnia to 180

A zauważyliście, że jeszcze z 10 lat temu przebieg 100kkm był wielkim. Teraz
200kkm powoli przestaje szokować. Czyli za kolejne 10 latek standardem przy
używkach będzie 400 (przyjmuję podwojenie przebiegów po każdej dekadzie:)

Data: 2010-11-10 14:40:53
Autor: masti
Zanlezione na Allegro
Dnia pięknego Wed, 10 Nov 2010 09:46:52 +0100 osobnik zwany SET wystukał:

A zauwaÂżyliÂście, Âże jeszcze z 10 lat temu przebieg 100kkm byÂł wielkim.
Teraz 200kkm powoli przestaje szokowaĂŚ. Czyli za kolejne 10 latek
standardem przy uÂżywkach bĂŞdzie 400 (przyjmujĂŞ podwojenie przebiegĂłw po
kaÂżdej dekadzie:)

teraz to już się nie da obecne samochody za 10 lat zaczną się samodezintegrować :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-10 14:48:26
Autor: kamil
Zanlezione na Allegro

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ibeatl$4bc$8news.onet.pl...
[...]

Za komuny to dopiero bylo lepiej! :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-09 11:14:46
Autor: Arek (G)
Zanlezione na Allegro
W dniu 2010-11-09 07:48, Scyzoryk pisze:
[...]

;-)

Pewnie naczytał się pms'owych specjalistów i wie że każdy ABS hamuje gorzej w dowolnych warunkach od czegokolwiek bez ABSu:)

A.

Data: 2010-11-09 11:05:24
Autor: kamil
Zanlezione na Allegro

[...]