Zanussi i Hołdys o decyzji w sprawie Polańskiego

Data: 2010-07-13 12:56:40
Autor: marek czaplicki
Zanussi i Hołdys o decyzji w sprawie Polańskiego
,-- -- [  ]
| - Na pewno po tej decyzji poczuł ulgę. Poza gettem, w którym kiedyś żył,
to była najstraszniejsza rzecz, jaka go jeszcze spotkała, czyli więzienie -
mówił Zbigniew Hołdys.
`-- --
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8130258,Zanussi_i_Holdys_o_decyzji_w_sprawie_Polanskiego_.html
kurczę Hołdys na pewno wygłupia się. najstraszniejsza rzecz zaraz po gettcie
to nie "domowy areszt" w jakim przebywał, ale chyba świadomość zgwałcenia
dziecka.

Data: 2010-07-13 13:00:22
Autor: konserwator
Zanussi i Hołdys o decyzji w sprawie Polańskiego

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1hgp7$qo4$3inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
> [...]
to nie "domowy areszt" w jakim przebywał, ale chyba świadomość zgwałcenia

chorzy ludzie.
murem w obronie pedofila... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-13 13:02:53
Autor: raff
> [...]
gettcie
to nie "domowy areszt" w jakim przebywał, ale chyba świadomość zgwałcenia

I murem za PO.

Standard.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-13 13:04:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i1hh00$k47$1adenine.netfront.net...

> [...]
to nie "domowy areszt" w jakim przebywał, ale chyba świadomość zgwałcenia

Weź się w proteście potnij lub podpal. Może wtedy cię posłuchają.

Data: 2010-07-13 14:48:20
Autor: matusm
> [...]

to nie "domowy areszt" w jakim przebywał, ale chyba świadomość zgwałcenia

Co się dziwić ,co się dziwic w koncu rządzi PO
SB ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-13 18:27:21
Autor: u2
Zanussi i Hołdys o decyzji w sprawie Polańskiego
W dniu 2010-07-13 12:56, marek czaplicki pisze:
,-- -- [  ]
| - Na pewno po tej decyzji poczuł ulgę. Poza gettem, w którym kiedyś żył,
to była najstraszniejsza rzecz, jaka go jeszcze spotkała, czyli więzienie -
mówił Zbigniew Hołdys.

Na szczęście Julka Pitera potępiła Romka i zapowiedziała, że jak
przyjedzie do PO-lski to go uwięzi i wyda jankesom.

Ot, pełobanda w akcji, a tak narzekali na Kaczkę :)

Data: 2010-07-13 09:33:34
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Lip, 18:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Na szczęście Julka Pitera potępiła Romka i zapowiedziała, że jak
przyjedzie do PO-lski to go uwięzi i wyda jankesom.

ale nie dotrzyma, nie wierze...

Ot, pełobanda w akcji, a tak narzekali na Kaczkę :)

teraz pedofilizm jest w modzie - tak sie np tu Kałecki napromowal tego
pedofilizmu....
piszac ciagle o pedofilskich aferach...

O, Jakby Ziobro byl ministrem sprawiedliwosci - to p-lanski juz by
siedzial w pierdlu w usiech albo chociaz jakas kwote zaplacil....
A tak znowu artytsty beda sie produkowac i bronic zboka...

Data: 2010-07-13 18:50:20
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 18:33, DJ MC Donald Musk pisze:
On 13 Lip, 18:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Na szczęście Julka Pitera potępiła Romka i zapowiedziała, że jak
przyjedzie do PO-lski to go uwięzi i wyda jankesom.

Oczywiście to tylko piarowska zagrywka.

Podobnie jak Julka została ministrem do spraw korupcji to była tylko
ściema. Kolesie wybrali największego nieudacznika w kręceniu lodów :)

[...]

Romek przepadł bez wieści, nie jest głupi i wie jak jankesi potrafią być
zaciekli. Zwłaszcza pokroju Adolfa Sz, gubernatora podupadającej
słonecznej Kalifornii. :)

Data: 2010-07-13 10:09:49
Autor: Marek
On 13 Lip, 18:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Romek przepadł bez wieści, nie jest głupi i wie jak jankesi potrafią być
zaciekli. Zwłaszcza pokroju Adolfa Sz, gubernatora podupadającej

Zaciekly gubernator, zboczony prokurator, psychopatyczny sedzia...
I to wszystko na Romka - ofiare antysemityzmu i mieszkanca getta,
ktoremu Manson zniszczyl porzadne zycie.
A on tylko chcial ...odreagowac...

Data: 2010-07-13 19:17:30
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 19:09, Marek pisze:
> [...]

I to wszystko na Romka - ofiare antysemityzmu i mieszkanca getta,
ktoremu Manson zniszczyl porzadne zycie.

Jak widzisz, naziści ścigają Romka całe życie. W hameryce czują się
obecnie doskonale. W myśl zasady im gorzej dla hameryki, tym dla nich
lepiej. Co tam, że słoneczna Kalifornia, najbogatszy stan, bankrutuje
pod nie-rządem Adolfa Sz. :)

Data: 2010-07-13 19:19:57
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 19:17, u2 pisze:

[...]

Dodam, że najwyraźniej Adolf Sz. ma kompleks wobec inteligentnych i
błyskotliwych filmów Romka. Adolf Sz. był, jest i będzie synonimem
trzeciorzędnego aktorzyny :)

Data: 2010-07-13 19:09:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:17087ae8-e798-4faa-9813-fdc08eb57482w30g2000yqw.googlegroups.com...

O, Jakby Ziobro byl ministrem sprawiedliwosci - to p-lanski juz by
siedzial w pierdlu w usiech albo chociaz jakas kwote zaplacil....
A tak znowu artytsty beda sie produkowac i bronic zboka...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Miał rację mówiąć do Ziobro: jesteś pan zero.

Ziobro jest zero i tak pozostanie.

Data: 2010-07-14 10:29:38
Autor: konus

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c3c93ec$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

przyjedzie do PO-lski to go uwięzi i wyda jankesom.

Ot, pełobanda w akcji, a tak narzekali na Kaczkę :)

To ja rozni od was kaczystow , ze chce przestrzegac prawa ! .Dla was pojecie " prawo " jest obce i sluzy wylacznie waszej , kaczej propagandzie . Typowe faszytowskie podejscie .

kwakwa

Zanussi i Hołdys o decyzji w sprawie Polańskiego