Zaobserwowane w Play

Data: 2018-12-26 12:23:20
Autor: Grzexs
Zaobserwowane w Play
Od czasu likwidacji możliwości doładowywania kart przez facebook, lista sposobów na przedłużenie ważności środków bonusowych w ofertach na kartę bardzo się skróciła.

Tymczasem przedwczoraj doładowałem kartę przez stronę Play24 i - o dziwo - termin ważności środków bonusowych wydłużył się o 30 dni. Doładowanie za 5 zł. Stan bonusu się nie zmienił.

Nie wiem, czy tak będzie zawsze już, czy tylko świąteczna promocja, ale jeszcze miesiąc temu po doładowaniu w taki sposób termin się nie wydłużał.

Pozdrawiam i wesołych świąt!

--
Grzexs

Data: 2018-12-26 20:00:53
Autor: dizel
Zaobserwowane w Play
Grzexs formulated the question :
[...]

Nie jest to świąteczna promocja, tak działa od wyłączenia strefy doładowań na FB. Jest to patent nieoficjalny. Chodzi o to żeby ładować przez apkę play24 na telefonie.

Data: 2018-12-27 19:11:59
Autor: Grzexs
Zaobserwowane w Play
[...]

Oj, chyba jednak nie od wyłączenia doładowań przez FB, tylko nieco później. Na 100% już doładowywałem przez play24 (www) i nie przedłużyło. dopiero teraz.
--
Grzexs

Zaobserwowane w Play