Zaokr?glenie VATu

Data: 2011-02-24 09:06:01
Autor: Alex
Zaokr?glenie VATu
Na druku pocztowym miałem wpisane 266,77 zł podatku VAT należnego - i
tyle też na poczcie zapłaciłem. Poszedłem następnie do US z deklaracj±
VAT, na której oczywi¶cie wpisałem tak± sam± kwotę podatku VAT. W US
powiedziano mi, że powinienem to zaokr±glić do 267 zł - tak też
zrobiłem na deklaracji VAT. Problem w tym, że na poczcie już te
266,77zł zapłaciłem. I teraz jak zapłacić t± różnice 33 groszy? :-)
Być może powinienem zanie¶ć na pocztę jeszcze raz nowy druk pocztowy z
kwot± 33 grosze i tyle też dopłacić?

Data: 2011-02-24 20:48:44
Autor: elephanto
ZaokrÄ?glenie VATu
W dniu 24-02-2011 18:06, Alex pisze:
Na druku pocztowym miałem wpisane 266,77 zł podatku VAT należnego - i
tyle też na poczcie zapłaciłem. Poszedłem następnie do US z deklaracją
VAT, na której oczywiście wpisałem taką samą kwotę podatku VAT. W US
powiedziano mi, że powinienem to zaokrąglić do 267 zł - tak też
zrobiłem na deklaracji VAT. Problem w tym, że na poczcie już te
266,77zł zapłaciłem. I teraz jak zapłacić tą różnice 33 groszy? :-)
Być może powinienem zanieść na pocztę jeszcze raz nowy druk pocztowy z
kwotą 33 grosze i tyle też dopłacić?

Mozesz tez w kasie USu.

--
Adam

Data: 2011-02-24 13:01:49
Autor: Alex
Zaokr?glenie VATu
On 24 Lut, 20:48, elephanto <elepha...@cut.it.gmail.com> wrote:
> [...]

> 266,77zł zapłaciłem. I teraz jak zapłacić t± różnice 33 groszy? :-)
> Być może powinienem zanie¶ć na pocztę jeszcze raz nowy druk pocztowy z

Gdy bede placil w kasie US, to mozna zrobic to na jakims specjalnym
druku, czy wystarczy ustnie powiedziec,
ze chcialem doplacic za VAT-9M (bo to jest akurat import uslug) i
dadza mi w kasie jakies pokwitowanie ze zaplacilem?

Data: 2011-02-24 22:26:26
Autor: cef
Zaokr?glenie VATu
Alex wrote:

 czy wystarczy ustnie powiedziec,
ze chcialem doplacic za VAT-9M (bo to jest akurat import uslug) i

Z innego Twojego pytania wynika, że jeste¶ podatnikiem i rozliczasz
jako¶ VAT. Po co więc  składałe¶ VAT-9M?

Data: 2011-02-24 13:36:02
Autor: Alex
Zaokr?glenie VATu
On 24 Lut, 22:26, "cef" <cez...@interia.pl> wrote:
Alex wrote:
>  czy wystarczy ustnie powiedziec,
> ze chcialem doplacic za VAT-9M (bo to jest akurat import uslug) i

Z innego Twojego pytania wynika, e jeste podatnikiem i rozliczasz
jako VAT. Po co wi c  sk ada e VAT-9M?

To dla firmy mojego Brata, ktory nie jest podatnikiem VAT :-)

Zaokr?glenie VATu