Zap艂acimy Putinowi 100 mld dolar贸w

Data: 2014-03-23 08:37:54
Autor: MarkWoydak
Zap艂acimy Putinowi 100 mld dolar贸w

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:532de125$0$2361$65785112news.neostrada.pl...
w 4 lata. machanie szabelka agentury nic nie daje, wrecz przeciwnie zamiast sie uniezaleznic od kacapow pograzaja nas w ich kacapskim uscisku :

http://niezalezna.pl/53199-zaplacimy-putinowi-100-mld-dolarow

Premier Donald Tusk chwali si臋 swoimi rzekomymi sukcesami w budowaniu niezale偶no艣ci energetycznej Polski i poucza przyw贸dc贸w europejskich, jak powinni negocjowa膰 z Rosjanami. Jednak z tajnego raport NIK w tej sprawie wynika co艣 wr臋cz przeciwnego: pod rz膮dami Tuska nasze uzale偶nienie od Gazpromu wzros艂o, a rosyjski gigant dyktowa艂 naszym w艂adzom warunki jak swoim wasalom. O sprawie pisze 鈥濭azeta Polska鈥.

Ten tw贸j tygodnik to tak samo jak "szersze艅" boukuna. Objawy zidiocenia takie same: "Pieronek, dla mnie osobiscie jeste艣 szubrawcem, smieciem, ekskrementem takim samym jak tw贸j zasrany tygodnikszerszen@wp.pl (178.42.191.xxx) 27.06.12, 11:08".

MW

Data: 2014-03-23 12:24:16
Autor: u2
W dniu 2014-03-23 08:37, MarkWoydak pisze:
Ten tw贸j tygodnik to tak samo jak "szersze艅" boukuna. Objawy zidiocenia
takie same: "Pieronek, dla mnie osobiscie jeste艣 szubrawcem, smieciem,
ekskrementem takim samym jak tw贸j zasrany

widac zes zasraniec, bo lubujesz sie w gwnie.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-03-23 15:47:12
Autor: MarkWoydak
Zap艂acimy Putinowi 100 mld dolar贸w

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:532ec460$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wypad do wychodka ochlaptusie. To by艂 cytat tego co napisa艂 na forum guru boukuna, wydawaca "szerszenia". Najwyra藕niej gorza艂a rozmi臋czy艂a ci na tylem m贸zg, 偶e nie kojarzysz ju偶 prostych fakt贸w.

MW

Zap艂acimy Putinowi 100 mld dolar贸w