Zapach - chyba sprzęgło?

Data: 2013-01-25 17:26:49
Autor: ToMasz
Zapach - chyba sprzęgło?
W dniu 25.01.2013 15:52, Kierowca pisze:
Przez ostatnie kilka dni mój samochód dostał mocno w kość
z powodu konieczności przejeżdżania na siłę przez zwały
śniegu przy parkowaniu.
Dzisiaj. po takich parkowaniach, na zewnątrz samochodu
pojawił się brzydki zapach, jak by coś się spaliło.

może kot zasnął na dwururce?

Obawiam się, że to może być sprzęgło.

Ale sprzęgło śmierdzi dość charakterystycznie. Taki spalony tramwaj, ale bez nutki palonych opon....

ToMasz

Data: 2013-01-25 19:27:16
Autor: Rafał Grzelak
Zapach - chyba sprzęgło?
ToMasz wrote:

> [...]

może kot zasnął na dwururce?

> Obawiam się, że to może być sprzęgło.

Ale sprzęgło śmierdzi dość charakterystycznie. Taki spalony tramwaj,

Może nawet "słodkawy".

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl