Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010

Data: 2010-06-09 10:59:38
Autor: Charlie delta
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
Data: 2010-06-09 18:40:32
Autor: az
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwidacji/

Znowu przygłupie zaczynasz te swoje smętki, wróciłeś z tyrki i nudzi ci sie, oszołomie
bez mózgu.

Data: 2010-06-09 23:09:03
Autor: RySZARd
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010

Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
kiedy w plu nadawcy znajduje sie:
 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>
.... nie pokazuj tej wiadomości - usuń - ignoruj-... w zależnści od czytnika../

pozdrawiam
RySZARd __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5185 (20100609) __________

Data: 2010-06-10 10:48:11
Autor: kc
RySZARd <kornik@restauracja-casablanca.wytnij.pl> napisał(a):

> [...]
 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>
.... nie pokazuj tej wiadomości - usuń - ignoruj-... w zależnści od czytnika../

Jeszcze gdybyś był tak miły i podpowiedział jak zrobić to samo z Palikotem, który udziela się codziennie na każdym portalu?

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-10 11:13:26
Autor: XXL
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
 kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Jeszcze gdybyś był tak miły i podpowiedział jak zrobić to samo z Palikotem, który udziela się codziennie na każdym portalu?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co masz do J.Palikota? Oglądałem go ostatnio w programie K.Wojewódzkiego 8 kwietnia.
Palikot to niesamowicie inteligentny, dowcipny i błyskotliwy facet. On nie
poszedł w politykę dla pieniędzy czy koryta bo dużo wcześniej dorobił się
dużego majątku własnym talentem i pracowitością.

Jestem przekonany, że gdyby doszło do debaty telewizyjnej Palikot-J.Kaczyński
albo Palikot-o.Rydzyk to z jego adwersarzy leciałyby wióry na oczach
wielomilionowej widowni.

Zarówno J.Kaczyński jak i o.Rydzyk doskonale wiedzą, że z inteligentnym i
błyskotliwym posłem PO nie mieliby żadnych szans.

Data: 2010-06-10 13:27:15
Autor: kigam

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Jeszcze gdybyś był tak miły i podpowiedział jak zrobić to samo z Palikotem,
który udziela się codziennie na każdym portalu?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-

[...]

Niestety przestaje wierzyc w jego inteligencje i błyskotliwość. Wyczucia nie
miał nigdy, choć można obronić tezę, że robił wszystko z wyrachowaniem.
Jeszcze dwa wyjazdy za Kaczyńskim i Komorowski będzie miał duże problemy.

Data: 2010-06-10 14:52:47
Autor: DJ \(Dominik\)
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
A ja jestem przekonany, że gdyby doszło do debaty rozum-Ty, to płakałbyś jak dziecko szukając nieistniejących argumentów na obronę głupoty własnej i Twoich idoli.
DJ

Data: 2010-06-11 10:04:05
Autor: XXL
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
DJ \(Dominik\) <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał(a): A ja jestem przekonany, że gdyby doszło do debaty rozum-Ty, to płakałbyś jak dziecko szukając nieistniejących argumentów na obronę głupoty własnej i Twoich idoli.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kolego DJ - zmień ton swoich wypowiedzi, bo obrzucaniem innych inwektywami i
chamstwem nic nie wskórasz.
Jak na razie to Twoi idole ponieśli klęskę polityczną więc nie masz żadnych
merytorycznych argumentów za ich gloryfikacją.

Data: 2010-06-10 20:41:21
Autor: kc
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
 XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
A co masz do J.Palikota?

A to, że pasuje do niego jak ulał ten termin:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

Miejsce trollowania: wp.pl., gazeta.pl, onet.pl, Poletko pana P., chamskie happeningi

Oglądałem go ostatnio w programie K.Wojewódzkiego

czy J.Wojewódzkiego? Kuba to  chyba od Jakuba, zawsze tak mi się wydawało.

Zarówno J.Kaczyński jak i o.Rydzyk doskonale wiedzą, że z inteligentnym i
błyskotliwym posłem PO nie mieliby żadnych szans.

A ty skąd to wiesz, że oni wiedzą?

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-11 13:17:46
Autor: XXL
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Zarówno J.Kaczyński jak i o.Rydzyk doskonale wiedzą, że z inteligentnym i
błyskotliwym posłem PO nie mieliby żadnych szans.
 A ty skąd to wiesz, że oni wiedzą?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na szczęście dla wyżej wymienionych nie grozi im bezpośrednia konfrontacja z
J.Palikotem np. w debacie telewizyjnej.
Wióry by z nich obydwóch leciały na wszystkie strony  :-)
Jestem przekonany, że pokonał by ich obu z łatwością. Pamiętam jakiś czas temu
gdy Palikot był gościem w programie "Teraz my" i odpowiadając na pytania
Sekielskiego i Morozowskiego dał kapitalne uzasadnienie szkodliwości
działalności politycznej o.Rydzyka prowadzonej na antenie Radia Maryja.

Pamiętam jak w 2007r. w czasie kampanii wyborczej D.Tusk zaproponował debatę z
słuchaczami i słuchaczkami Radia Maryja.
Oczywiście o.Rydzyk odmówił, bo bał się że Tusk rozjedzie ich guru jak czołg i
przy okazji może choć paru osobom otworzą się szerzej horyzonty myślowe  :-)

Data: 2010-06-10 22:16:46
Autor: grzessiek
[...]

palikot zaczynał jako student pracując dla baltony (wg jego własnych
słów w książce "ja palikot"). baltona była mocno obsadzona przez ludzi z
wsi. tam też dorobił się pierwszych pieniędzy i kontaktów, które
bardziej pomogły mu w biznesie niż wrodzona błyskotliwość.

g.

Data: 2010-06-10 12:36:08
Autor: Virck
RySZARd wrote:
[...]

Ten psi wymiot stracil wszystkie oszczednosci babki i matki na kontraktach wiec zajal sie wylewaniem swej zlosci na forach.....

Data: 2010-06-10 13:13:34
Autor: XXL
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a): http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwidacji/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zamiast bezmyślnego wklejania linków zawierających wymyślone przez oszołomów
spiskowe teorie wysil swoje szare komórki i przeanalizuj to co już wiemy na
temat katastrofy z 10 kwietnia w Smoleńsku m.in. z zapisu czarnych skrzynek:

1) Po pierwsze - para prezydencka spóźniła się na lot 10 kwietnia prawie 30
minut. Być może to spóźnienie było pośrednio przyczyną katastrofy. Ten wątek
jest skrzętnie pomijany przez oszołomów, bo jest niewygodny.
 2) Po drugie jak wypowiadali się wszyscy eksperci prezydencki TU-154 był tak
skonstruowany, że aby wejść do kabiny pilotów trzeba było przejść przez
salonkę prezydencką.

3) Skoro wiadomo, że w kokpicie TU-154 byli dyr. Kazana i gen. Błasik to
powstaje logiczne pytanie: na czyje polecenie weszli do kabiny pilotów i co
przekazali załodze?

4) Co według Ciebie znaczyły słowa dyr. Kazany, że: "No to mamy problem
i.....będzie mocno wkurzony" ???

5) Dlaczego prezydent nie naciskał na dowódców wojskowych i na załogę TU-154
by w trosce o bezpieczeństwo 96 osób na pokładzie zrezygnować z lądowania w
Smoleńsku z powodu ekstremalnie trudnych warunków pogodowych?

i pytanie najważniejsze....

6) Czy osoba, która według wszystkich dotychczasowych ustaleń śledztwa
doprowadziła (pośrednio) do tragedii przez wywieranie ogromnej presji na
pilotów była rzeczywiście tak wielkim patriotą, żeby spocząć na Wawelu obok
królów Polskich i J.Piłsudskiego?

Data: 2010-06-10 15:52:41
Autor: SlawcioD
 XXL pisze:
[...]

wszyscy wiemy ze Pilsudski chcial miec zawsze zimnego lecha pod reka...;)

pozdrawiam
SlawcioD

ps. moj zimny lech lezy w lodowce...

Data: 2010-06-10 16:28:00
Autor: ell_studente
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
SlawcioD w Twoim liscie z dnia 2010-06-10 15:52 bylo napisane:

i Bloody Mary :)

Data: 2010-06-10 21:56:04
Autor: DJ\(Dominik\)
[...]

Obyście nigdy nie doświadczyli kpin ze śmierci własnych rodziców lub bliskich, wy mali podli ludzie.
DJ

Data: 2010-06-10 20:03:16
Autor: az
[...]
Spokojnie Dominik, nikt postepujacy normalnie,
nie bedzie doswiadczal takich kpin.
Akcja wywołuje reakcje.
Jeżeli z kogoś zupełnie przeciętnego jako polityka,
robi się bohatera narodowego, trzeba się liczyć
z kpiną. To zupełnie zrozumiała reakcja.

Data: 2010-06-11 10:38:17
Autor: DJ \(Dominik\)
[...]

Jeśli w Twoim pojmowaniu przyzwoitości zupełnie zrozumiałe jest kpienie z czyjejś śmierci, to chyba coś nie tak.

DJ

Data: 2010-06-11 09:11:08
Autor: az
> [...]

Jeśli w Twoim pojmowaniu przyzwoitości zupełnie zrozumiałe jest kpienie z czyjejś śmierci, to chyba coś nie tak.

Nie manipuluj kolego. Zacznij myśleć samodzielnie. Ani słowa nie powiedziałem
o przyzwoitości. Możę mi powiesz, czy przyzwoitym jest wykorzystywanie smierci
w rozgrywkach politycznych? Czy przyzwoitym jest robienie na siłe bohatera narodowego z przecietniaka, tylko dlatego, że tragicznie zmarł a jego ,,ambitny,, brat ma pomysł na zafałszowanie historii?
O jakiej przyzwoitości mówisz?
Ja nie kpie z niczyjej śmierci, ale nie pozwole też, żeby ktokolwiek
kpił z mojej inteligencji i robił mi wode z mózgu. --

Data: 2010-06-11 11:11:45
Autor: skippy

Użytkownik "DJ (Dominik)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hussm1$n91$1news.onet.pl...
[...]

Jak szmata tu pluła na Karpiniuka, to siedziałes cicho.
Taka właśnie jest wasza pisowska moralność.

Data: 2010-06-11 15:30:21
Autor: SlawcioD
DJ (Dominik) pisze:
[...]

nie kpie z czyjes smierci a tylko z miejsca w ktorym spoczywa i do
ktorego zostal wepchniety na sile. pisalem tez ze za jego zaslugi
powinien spoczac albo na powazkach albo w krypcie prezydenckiej... bo
sie mu nalezalo, glownie za udzial w solidarnosci.

jeszcze raz: Lech Kaczynski byl czlowiekiem zasluzonym dla Polski. ale
tylko zasluzonym.

pozdrawiam
SlawcioD

pisu nie trawie bo to banda donosicieli i konfidentow. a pisze z
wlasnego doswiadczenia

Data: 2010-06-10 21:58:51
Autor: skippy

Użytkownik "DJ(Dominik)" <djantyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hurg0p$mmm$1news.onet.pl...
[...]

Twoje oburzenie jest śmieszne.
Inne kurostwo tolerujesz bez beknięcia.

Data: 2010-06-10 21:59:52
Autor: DJ\(Dominik\)
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
Bek

Data: 2010-06-11 10:28:49
Autor: roman ban
Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z moja ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic  ,ale do czego ? do kogo ? po co ?

Data: 2010-06-11 10:33:42
Autor: az
roman ban <romban@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z moja ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic  ,ale do czego ? do kogo ? po co ?

Masz całkowitą racje, nie ma po co wracać, nikt tu za tobą nie tęskni.
Miałeś nadzieje wrócić do gotowego eldorado? Jakbyś nie uciekał jak szczur z tonacego okrętu, to byś wiedział co nam odwala.

Data: 2010-06-11 12:52:18
Autor: totus
roman ban wrote:

totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z
moja
ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic  ,ale do czego ? do
kogo ? po co ?

Żyło się bez Ciebie 21, to się i pożyje 121. Porzuć ten dylemat i zajmij się czymś innym. Ja żyje w Polsce i robię wszystko by mnie się tu podobało, o Tobie zapomniałem.

Data: 2010-06-11 15:08:27
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "roman ban" <romban@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hut351$qcp$1inews.gazeta.pl...
totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z moja
ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic  ,ale do czego ? do kogo ?
po co ?

Ja ani ojczyzna za Tobą nie tęsknimy. Siedź sobie na zmywaku. Po 21 latach nieobecności, to trochę niesmacznie przypisywać sobie prawo do nazywania Polski ojczyzną...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-11 13:42:49
Autor: kc
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
Ja ani ojczyzna za Tobą nie tęsknimy. Siedź sobie na zmywaku. Po 21 latach nieobecności, to trochę niesmacznie przypisywać sobie prawo do nazywania Polski ojczyzną...

Oj, chyba zagalopowaliście się, bo to nie jest linia "naszej" partii. Polacy mieli wracać, a nie wyjeżdżać. Ale co z np. Sikorskim, Rostowskim? Też chyba byłoby lepiej bez nich. Taki wniosek z waszych wypowiedzi.

kc

Data: 2010-06-11 13:52:23
Autor: az
[...]

Chyba jednak zle wyciagasz wnioski. Nikt nie broni gostkowi wracać, ale pyszczyc na współbraci, bedzie mógł, jak już bedzie jadł chleb z tego samego pieca i bedzie się do tego dokładał. Szczekaczy z zapłotu należy odganiać jak grożne wilki.

Data: 2010-06-11 17:13:36
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hutegp$8ba$1inews.gazeta.pl...
Oj, chyba zagalopowaliście się, bo to nie jest linia "naszej" partii. Polacy
mieli wracać, a nie wyjeżdżać.

Po co?

Ale co z np. Sikorskim, Rostowskim? Też chyba byłoby lepiej bez nich. Taki
wniosek z waszych wypowiedzi.

Mnie byłoby bez nich tak samo, jak z nimi.

Data: 2010-06-11 15:38:39
Autor: SlawcioD
roman ban pisze:
totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z moja ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic  ,ale do czego ? do kogo ? po co ?

przynajmniej daleko nie masz ;) Eschborn(Gm) (lub okolice) to tylko
kilka godzin do PL;)

pozdrawiam
SlawcioD

Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010