Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni

Data: 2012-01-15 14:59:32
Autor: raff
Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni
....role dwoch glownych trolli zostaly juz obsadzone:
http://www.komott.net/images/michnik/michnik_urban2.jpg

R.

Data: 2012-01-15 15:17:41
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

...role dwoch glownych trolli zostaly juz obsadzone:
http://www.komott.net/images/michnik/michnik_urban2.jpg

R.

Ty rzeczywi¶cie nazywasz się Kurwikowski czy to tylko taka ich zło¶liwo¶ć?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-15 15:25:53
Autor: raff
Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni

Dostales juz ten basen ?

Bo przed chwila tu krzyczales o basen.

R.

Data: 2012-01-15 15:27:24
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Nie weksluj.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-16 05:16:48
Autor: stevep

raff napisał:

[...]

I wylał ci się na parszywy pysk Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-15 17:00:04
Autor: [He®Sk]

raff napisał:

> ...role dwoch glownych trolli zostaly juz obsadzone:
> http://www.komott.net/images/michnik/michnik_urban2.jpg

Ty rzeczywi¶cie nazywasz się Kurwikowski czy to tylko taka ich zło¶liwo¶ć?

 oto on rafalek w calej krasie:

 http://www.wiocha.pl/2142

 a to kto ? ;o)))

 http://www.wiocha.pl/398260,Wszystko_ladnie_pieknie --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-15 17:06:34
Autor: rAzor
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
raff napisał:

...role dwoch glownych trolli zostaly juz obsadzone:
http://www.komott.net/images/michnik/michnik_urban2.jpg

R.

Ty rzeczywiście nazywasz się Kurwikowski czy to tylko taka ich złośliwość?

Zdaje się, że te dwie mordy wprowadziły cię w pewną konsternację i dyskomfort. he he he
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-15 17:50:38
Autor: raff
Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni

raff napisał:

[...]

Zdaje się, że te dwie mordy wprowadziły cię w pewn± konsternację i dyskomfort. he he he

Skad. Ta piana na pysku to u nich stan normalny :)

R.

Data: 2012-01-16 05:17:39
Autor: stevep
Dnia 15-01-2012 o 17:50:38 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

raff napisał:

[...]

Eeee, nie godoj, stoisz przed lustrem Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-15 17:54:44
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

"Heniek, opamiętaj się - to jest tylko grupa dyskusyjna. Człowieku, ty się wykończysz." --
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-15 18:03:45
Autor: rAzor

raff napisał:

[...]

A tak dokładniej, to o co ci chodzi? No widzę - wkleiłeś cytat, mój cytat, którym próbowałem uspokoić psychotycznie zachowującego się Henia. No i?

Data: 2012-01-16 05:18:39
Autor: stevep

raff napisał:

[...]

Recepta była nieważna i zabrakło mu psychotropów.

--
stevep

Data: 2012-01-15 16:15:20
Autor: pluton
Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni
...role dwoch glownych trolli zostaly juz obsadzone:
http://www.komott.net/images/michnik/michnik_urban2.jpg

Mam kandydata na smigola.

Nullification

Data: 2012-01-15 16:24:51
Autor: raff
Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni
On Sun, 15 Jan 2012 16:15:20 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

...role dwoch glownych trolli zostaly juz obsadzone:
http://www.komott.net/images/michnik/michnik_urban2.jpg

Mam kandydata na smigola.

Tez pomyslalem o Kaweckim, ale on jest za glupi.

R.

Data: 2012-01-15 16:27:14
Autor: pluton
Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni

>Mam kandydata na smigola.

Tez pomyslalem o Kaweckim, ale on jest za glupi.

Tez ? Ja  pomyslalem o Truposlawie.

Nullification

Data: 2012-01-16 05:19:17
Autor: stevep

wrote:

[...]

Ale nie głupszy od ciebie Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-15 17:08:59
Autor: rAzor

Ten by pasował: http://tinyurl.com/7nb8l5p

Data: 2012-01-15 18:37:28
Autor: pluton
Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni

> Mam kandydata na smigola.

Ten by pasował: http://tinyurl.com/7nb8l5p

ten bardziej.

http://europarnik.blox.pl/2010/06/Komorowski-pokaz-zeby.html

Nullification

Data: 2012-01-15 19:20:04
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:

Mam kandydata na smigola.

Ten by pasował: http://tinyurl.com/7nb8l5p

ten bardziej.

http://europarnik.blox.pl/2010/06/Komorowski-pokaz-zeby.html

Podobny do ciebie. To twĂłj tatuĹ›?

Data: 2012-01-16 05:20:20
Autor: stevep
Dnia 15-01-2012 o 19:20:04  napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:

Mam kandydata na smigola.

Ten by pasował: http://tinyurl.com/7nb8l5p

ten bardziej.

http://europarnik.blox.pl/2010/06/Komorowski-pokaz-zeby.html

Podobny do ciebie. To twój tatu¶?

A fuj Dupikowski, tylko nie zaczynaj z dziadkiem z Wermachtu.
--
stevep

Zapadla decyzja o kreceniu kolejnego odcinka Wladcy Pierscieni