Zapadnia dla jadących za szybko

Data: 2021-01-27 20:23:48
Autor: Slavo
Zapadnia dla jadących za szybko
W dniu 25.01.2021 o 10:25, T. pisze:
Kolejny fajny pomysł... Tylko co będzie, jak kierujący straci panowanie nad pojazdem?

Bes sensu jest wymyślanie tych wszystkich utrudnień. Dopuszczenie do ruchu tylko pojazdów autonomicznych rozwiąże wszystkie problemy.

Data: 2021-01-27 21:43:23
Autor: wowa
Zapadnia dla jadących za szybko

Bes sensu jest wymyślanie tych wszystkich utrudnień. Dopuszczenie do ruchu tylko pojazdów autonomicznych rozwiąże wszystkie problemy.

Nie, nie rozwiąże. Ja np. lubię prowadzić i wkurzają mnie wszelkie wspomagacze. No dobrze, klimatronik i wspomaganie hamulców może być. Inaczej staniemy się ludźmi hodowlanymi. A utrudnienia na drodze są rozwiązaniem problemu od dupy strony.
Wojtek

Data: 2021-01-27 23:54:51
Autor: Poldek
W dniu 2021-01-27 o 21:43, wowa pisze:

[...]

Zapewniam, że jest na tym Bożym świecie wiele innych rzeczy, które są nawet fajniejsze od kręcenia kierownicą.

Data: 2021-01-28 21:12:07
Autor: wowa
[...]

Są ale niewiele, oj niewiele :)
Wojtek

Data: 2021-01-28 00:14:25
Autor: radekp@konto.pl
Zapadnia dla jadących za szybko
Wed, 27 Jan 2021 21:43:23 +0100, w <6011d067$0$538$65785112@news.neostrada.pl>,
wowa <wowa3@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]

Nie, nie rozwiąże. Ja np. lubię prowadzić i wkurzają mnie wszelkie wspomagacze. No dobrze, klimatronik i wspomaganie hamulców może być. Inaczej staniemy się ludźmi hodowlanymi. A utrudnienia na drodze są rozwiązaniem problemu od dupy strony.

A ja lubię konno, ale nie mogę :P

Zapadnia dla jadących za szybko