Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?

Data: 2010-09-13 23:05:28
Autor: Waldek Godel
Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?
Dnia Mon, 13 Sep 2010 23:55:33 +0200, misio napisał(a):

i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia? Samochód Opel Astra.

Nie wiem czy to nie zbyt daleko idące twierdzenie, ale mam przeczucie, że
to usterka ABS.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-14 08:35:20
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:19awjjz5qv4qi.dlglepper.institute.com...
[...]

w dodatku jest całkiem prawdopodbne, ze ma to coś wspólnego z hamulcami.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-09-16 07:24:28
Autor: slaweks
On 14 Wrz, 08:35, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Waldek Godel" <nos...@orangegsm.info> napisał w wiadomościnews:19awjjz5qv4qi.dlglepper.institute.com...

> Nie wiem czy to nie zbyt daleko idące twierdzenie, ale mam przeczucie, że
> to usterka ABS.

w dodatku jest całkiem prawdopodbne, ze ma to coś wspólnego z hamulcami.

Albo z czujnikiem.

Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?