Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?

Data: 2010-09-14 20:46:07
Autor: huri_khan
Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?
Dnia Mon, 13 Sep 2010 23:55:33 +0200, misio napisał(a):

i czy to pilna i ważna usterka do usunięcia? Samochód Opel Astra.

Jeżeli to Astra G to sprawdź czujnik i kabelki z lewej przedniej piasty. Niski poziom płynu hamulcowego takze może powodować powyższe objawy.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-09-14 20:51:27
Autor: misio
Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?
Użytkownik "huri_khan"
> Jeżeli to Astra G to sprawdź czujnik i kabelki z lewej przedniej piasty.
Niski poziom płynu hamulcowego takze może powodować powyższe objawy.

A jakosc płynu hamulcowego? Na pewno nie wymieniałem go wiecej niz 2 lata.

Zapala mi się kontrolka ABS Jaka może być przyczyna?