Zaparkować w Lublinie

Data: 2016-10-02 14:50:03
Autor: Uncle Pete
Zaparkować w Lublinie
Witam,

Może ktoś podpowie, czy w Lublinie jest jakiś darmowy parking, skąd byłoby łatwo trafić w okolice UMCS (plac Marii Curie-Skłodowskiej)? Niekoniecznie piechotą, może być komunikacją miejską. Będę co pewien czas przyjeżdżał na kilka dni i muszę gdzieś przechowywać samochód.

Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2016-10-02 17:33:47
Autor: RadoslawF
Zaparkować w Lublinie
W dniu 2016-10-02 o 14:50, Uncle Pete pisze:
[...]

Bezpośrednio przy placu zapomnij.
Radził bym się wbijać na osiedlowe uliczki między placem a Al. Racławickimi.
Prawdziwe parkingi są płatne.

Pozdrawiam

Data: 2016-10-02 19:14:40
Autor: Uncle Pete
Zaparkować w Lublinie
On 2016-10-02 17:33, RadoslawF wrote:
[...]

Dzięki. Jeden raz mi się nawet udało zaparkować przy placu - zupełnie przypadkowo. Ale zazwyczaj krążyłem po tych uliczkach naokoło i wolne miejsca były tylko w strefie płatnego parkowania. Jak przyjeżdżałem na 2-3 godziny, to było OK, ale teraz będę przyjeżdżał na dłużej...

Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2016-10-03 03:16:53
Autor: lublex
Zaparkować w Lublinie
W dniu niedziela, 2 października 2016 19:14:42 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
On 2016-10-02 17:33, RadoslawF wrote:
> [...]

Poszukaj miejsca po drugiej stronie Racławickich
w okolicy stadionu Lublinianki.
Co prawda nie tak dawno rozszerzyli strefę i też tam trochę ciasno bo darmo, ale jeżeli nie przy Leszczyńskiego, to ciut niżej przy Przy Stawie zawsze coś znajdziesz.
Blisko (ok. 700 m), a i jakieś 44 jeździ,
zawsze ten jeden przystanek można pod górę podjechać :)

pozdr
lublex

Data: 2016-10-03 19:44:29
Autor: as
Zaparkować w Lublinie
Uncle Pete wrote:

[...]

Po  drugiej stronie   ulicy głębokiej ( to ta w dolinie )  masz osiedle LSM, To stare osiedle parkingów nie  wiele  ale  jak  przyjedzies przed  16  to powinieneś znaleźć   coś wolnego. Teraz  tam jest  sporo emerytów   ,którzy w większości spać nie mogą  to i auta   Ci przypiulnują , tak całkiem przypadkiem.  A i jeszcze   chodzi  Ci o ten  UMCS  przy placu maryśki?  Bo  umcs-ów w lublinie sporo...

Data: 2016-10-03 22:34:11
Autor: Uncle Pete
Zaparkować w Lublinie
[...]

A ona u was nazywa się Maryśka? ))))) Tak, najwyższy budynek przy tym placu. Dzięki za namiary.

Piotr

Data: 2016-10-03 23:13:31
Autor: as
Zaparkować w Lublinie
Uncle Pete wrote:

[...]

Za moich czasów   tak ją nazywano ,podejrzewam że może być tak do dziś.
   Ta uczelnia   miała kiedyś sporo wydziałów  rozsianych po dzielnicach z powodu  braku lokali   ale teraz sporo tam wyrosło budowli, może  teraz być wszystko na miejscu ,ale wątpię.  Budynek o ,którym mówisz   to rektorat.

Data: 2016-10-04 00:06:17
Autor: Uncle Pete
Zaparkować w Lublinie
[...]

Oraz Wydział Ekonomiczny, który mnie obchodzi najbardziej :)

Piotr

Zaparkować w Lublinie