Zapaść lotnictwa wojskowego

Data: 2018-09-01 08:38:07
Autor: Pajdak
Zapaść lotnictwa wojskowego
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości

czyli czekając na wujka Władymira:
"Tak złej sytuacji w lotnictwie wojskowym nie było nigdy
Polskie myśliwce naziemne

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1761864,1,tak-zlej-sytuacji-w-lotnictwie-wojskowym-nie-bylo-nigdy.read

Znów staliśmy z kolan i przy...śmy głową w parapet. Nie ma co, słuszna linie
ma nasza partia.

--

Cała nadzieja była w tych dwóch krypach (z 3) z Australii. Niestety
prezydent i minister od obrony ze switą (ok 40 osób) wybrali się wyłacznie

Stocznia remontowa w Radomiu tez nie powstanie. W sprawę umoczony jest m.in.
Suski ale złożył na piśmie potwierdzone przez notariusza oświadczenie, że to
nie on, to PO.

Wydatki Polski na zbrojenia są na 18 miejscu w świecie.
Gdzie są te pieniądze?!  W Toruniu?

CL

Data: 2018-09-01 09:10:26
Autor: u2
W dniu 01.09.2018 o 08:38, Pajdak pisze:
Wydatki Polski na zbrojenia są na 18 miejscu w świecie.
Gdzie są te pieniądze?!  W Toruniu?

ano piździak, tam powstaje tajna broń na takich jak ty:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-01 10:51:09
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

ano piździak, tam powstaje tajna broń na takich jak ty:))))))))

widzę rusek ze z powodzeniem pływasz pod dnem :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-01 15:36:00
Autor: u2
W dniu 01.09.2018 o 10:51, Pisiorowy Escobar pisze:
widzę rusek ze z powodzeniem pływasz pod dnem

ale ale piździak Marcin Meller (ur. 1968) to żyd, który pływa w Czarnej Hańczy:))))))

Data: 2018-09-01 21:48:22
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 01.09.2018 o 10:51, Pisiorowy Escobar pisze:
> widzę rusek ze z powodzeniem pływasz pod dnem

ale ale piździak Marcin Meller (ur. 1968) to żyd, który pływa w Czarnej Hańczy:))))))

rusek ale ty głupiutki jesteś :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy