Zapek i Bulgaria

Data: 2009-06-16 15:53:11
Autor: Spider A.J.
Zapek i Bulgaria
Jako, ze nikt sie za bardzo nie kwapi
to moze ja podziekuje Zapkowi i jego malzonce
za zorganizowanie fajnego weekendu i to nie prawda,
ze katering byl do dupy zwlaszcza ze prawie
nikt nie byl glodny.
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-16 07:51:43
Autor: Mika
Zapek i Bulgaria
On 16 Cze, 15:53, "Spider A.J." <neol...@toWywal.gmx.net> wrote:
[...]
Nikt sie nie odwazyl, bo chyba Zapkowi za Bulgarie dziekuje sie na
mailiscie (ktorej badz;)
Ale jak zaczoles to ja sie przylacze, bo pieknie bylo ;D
Co prawda Wies znow mnie mial przepraszac na preclach i zapomnial. A
na katering nie narzekaj, bo u nas w domku to wystarczylo zajrzec do
lodowki i ryb miales pod dostatkiem :)

Ja jeszcze małą prywatę i chcialabym podziekowac kobiecie lubiacej
bialko, bo z nia to nawet na koniec swiata :)

Aśce i Zapkowi wielkie dzieki, i co by Wam się chciało zapraszać te
bandę pijaków dopoki Kacper nie przejmie po Was paleczki :)

pozdrowionka
Mika
z mietłą

Data: 2009-06-17 13:17:34
Autor: newrom
Zapek i Bulgaria
On Tue, 16 Jun 2009 07:51:43 -0700 (PDT), Mika
<mika.ostrowska@gmail.com> wrote:

na katering nie narzekaj, bo u nas w domku to wystarczylo zajrzec do
lodowki i ryb miales pod dostatkiem :)

I nie bylo nawet gdzie piwa wstawic! kolega mi mowil, bo ja to
niepijoncy jestem.

Ja jeszcze małą prywatę i chcialabym podziekowac kobiecie lubiacej
bialko, bo z nia to nawet na koniec swiata :)

myhyhy, pojutrze na bobra ? ;)

Aśce i Zapkowi wielkie dzieki, i co by Wam się chciało zapraszać te
bandę pijaków dopoki Kacper nie przejmie po Was paleczki :)

Ej, kufra! Radkowi i Shadi dziekujta, Zapkowi podziekujecie po
Zapkolajkach.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-06-17 05:31:53
Autor: Mika
Zapek i Bulgaria
On 17 Cze, 13:17, new...@spamcom.com wrote:
>na katering nie narzekaj, bo u nas w domku to wystarczylo zajrzec do
>lodowki i ryb miales pod dostatkiem :)

I nie bylo nawet gdzie piwa wstawic! kolega mi mowil, bo ja to
niepijoncy jestem.
Occzzzywiscie! Piwo się pije a nie trzyma w lodówce ;P
Był taki jeden (Kocyx mu chyba było) co na Wiewiórach miał lodówkę
zapakowaną piwem, a i tak jak naszla go ochota się napić to polazł
pieszo 5 km, bo zapomniał ;P Wiec wiesz, rozumiesz ja dbam o kolege co
by mial pod reką :)

>Ja jeszcze małą prywatę i chcialabym podziekowac kobiecie lubiacej
>bialko, bo z nia to nawet na koniec swiata :)

myhyhy, pojutrze na bobra ? ;)

Nie da rady, niestety nie mam czym a wspomniana kobieta zajeta jest :
(

Ej, kufra! Radkowi i Shadi dziekujta, Zapkowi podziekujecie po
Zapkolajkach.

Noooo Shadi i Radkowi wielkie stolat, i przypominam że:
słłyyszeelliiśmyyy! Chyba że Blondyn ogłuch, ale on jest tendencyjny.
pozdrawiam

Mika
z mietłą

Data: 2009-06-17 14:59:59
Autor: newrom
Zapek i Bulgaria
On Wed, 17 Jun 2009 05:31:53 -0700 (PDT), Mika
<mika.ostrowska@gmail.com> wrote:

zapakowaną piwem, a i tak jak naszla go ochota się napić to polazł
pieszo 5 km, bo zapomniał ;P

Teraz tak mowi, pewnie po prostu mial ochote na romantyczny spacer,
ale wstydzil sie przyznac.

Wiec wiesz, rozumiesz ja dbam o kolege co by mial pod reką :)

przekaze koledze, ucieszy sie.

Nie da rady, niestety nie mam czym a wspomniana kobieta zajeta jest :
(

na pedala jedz, znaczy ten, plecakuj komus (tylko kto ma taki duzy
motur zeby caly Twoj prowiant zabrac...).

Mika
z mietłą

czecia z knajpy ;>

pozdr
newrom

Data: 2009-06-17 07:19:49
Autor: Mika
Zapek i Bulgaria
On 17 Cze, 14:59, new...@spamcom.com wrote:

na pedala jedz, znaczy ten, plecakuj komus

To nie na moje nerwy :( probowalam sie kiedys przemoc i nawet robilam
pojedyncze proby, ale psychika mi siada jak jestem z tylu.

>Mika
>z mietłą

czecia z knajpy ;>
tiaaa jest, przyjedzcie z Domi do Wawy i sam zobaczysz :>

ps. Kamilu Nowaku zwanym Amil - priv mi nie działa!

pozdro
Mika
z mietłą

Data: 2009-06-17 20:49:53
Autor: newrom
Zapek i Bulgaria
On Wed, 17 Jun 2009 07:19:49 -0700 (PDT), Mika
<mika.ostrowska@gmail.com> wrote:

To nie na moje nerwy :( probowalam sie kiedys przemoc i nawet robilam
pojedyncze proby, ale psychika mi siada jak jestem z tylu.

To sie najpierw napij ;)

tiaaa jest, przyjedzcie z Domi do Wawy i sam zobaczysz :>

Tak daleko nie jezdze, sama widzialas ze z Krakowa do Rybnika jechalem
z 10 godzin!
ps. Kamilu Nowaku zwanym Amil - priv mi nie działa!

Zbyt oficjalnie, napisz mu cos milego i na koniec 'z sioszczanymi
pozdrowieniami' ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-06-17 15:20:42
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Zapek i Bulgaria
Mika napisał(a):

Mika
z mietłą

e, Mika, priw Ci nie dziala

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-06-17 07:15:00
Autor: Mika
Zapek i Bulgaria
On 17 Cze, 15:20, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Mika napisał(a):

> Mika
> z mietłą

e, Mika, priw Ci nie dziala

to napisz do mnie jak bedzie w koncy dzialal

pzdr
Mika
z mietłą

Data: 2009-06-17 16:39:41
Autor: Kefir
Zapek i Bulgaria
Elou!
"Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> wrote in message news:h1884d$4qs$1achot.icm.edu.pl...
Jako, ze nikt sie za bardzo nie kwapi
to moze ja podziekuje Zapkowi i jego malzonce
za zorganizowanie fajnego weekendu i to nie prawda,
ze katering byl do dupy zwlaszcza ze prawie
nikt nie byl glodny.

Paczpan, a ja caly czas myslalem ze Zapkowa to Joanna, czy jakos podobnie, a ona Bulgaria po prostu ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

Data: 2009-06-17 19:16:38
Autor: Zapek
Zapek i Bulgaria

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal

"Spider A.J." wrote in message

Jako, ze nikt sie za bardzo nie kwapi
to moze ja podziekuje Zapkowi i jego malzonce

Paczpan, a ja caly czas myslalem ze Zapkowa to Joanna, czy jakos podobnie, a ona Bulgaria po prostu ;)

E a kto to Bulgaria ?
Moze nie wszystko pamnientam ? ;-)
Tak czy siak-za rok znow.
Albo na Bobrowym.

--
Pozdrowki.
Zapek

Data: 2009-06-17 19:39:53
Autor: Spider A.J.
Zapek i Bulgaria

"Zapek" <zapek@konto.pl> wrote

E a kto to Bulgaria ?
Moze nie wszystko pamnientam ? ;-)

Ej no a plażing to sie gdzie najlepiej robilo?
Na zlotych piaskach w bulgarii, znaczy pomiedzy
placem zabaw dla dzieci a "zbiegalnia"*

Tak czy siak-za rok znow.
Albo na Bobrowym.

Mam nadzieje ze na boberkowym
:-)

* zeby znow nie bylo niedomowien zbiegalnia
to rynna wodna czyli zjezdzalnia na sucho.
--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-17 22:14:35
Autor: Wojciech G.
Zapek i Bulgaria
Użytkownik "Spider A.J." napisał :
Ej no a plażing to sie gdzie najlepiej robilo?
Na zlotych piaskach w bulgarii, znaczy pomiedzy
placem zabaw dla dzieci a "zbiegalnia"*
[...]
Mam nadzieje ze na boberkowym

Zieeeew...
Ałt na prif z tom prywatom.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-18 00:51:03
Autor: Spider A.J.
Zapek i Bulgaria

"Wojciech G." <wojciech@wytnijto.ursynet.com> wrote

Zieeeew...
Ałt na prif z tom prywatom.

Rajd Bobrowy jak i impreza Zapka
sa bardziej zwiazane z ta grupa niz Wacpan,
tak wiec sam sobie pobiegaj.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-18 12:12:15
Autor: Wojciech G.
Zapek i Bulgaria
Użytkownik "Spider A.J." napisał :
Rajd Bobrowy jak i impreza Zapka
sa bardziej zwiazane z ta grupa niz Wacpan,
tak wiec sam sobie pobiegaj.

Coś Ci się zwyczajnie pomyliło.
To jest grupa dyskusyjna i tu się o motocyklowych sprawach dyskutuje, a nie o tym czyja panna jak ma na imię czy tam gdzie się ze znajomymi pochla w najbliższym czasie. Niezależnie czy oni jeżdżą motocyklami czy też nie. Wiem, że wielu z was zna się osobiście i lubi się spotkać i poimprezować i nie widzę w tym nic złego, ale ten nachalny lans bywa po prostu nudny.
Nie zamierzam być agresywny czy coś tam, ale przystopujcie z tym bredzeniem nie na temat.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-06-18 12:21:41
Autor: Kefir
Zapek i Bulgaria
Elou!
"Wojciech G." <wojciech@wytnijto.ursynet.com> wrote in message news:h1d3u0$h3d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jest taki czas w roku ze sporo prm-owiczow sie spotyka. Tak na zywo. Chetnie do tego wracaja a Internet to idealne medium by sie porozumiec w grupie rozstrzelonej geograficznie po naszym pieknym kraju. O pierdolach zas gada sie dokladnie wszedzie, taki staropolski zwyczaj.
Nie chce Ciebie, ani innych zagniewanych, do niczego przekonywac. Po prostu warto czasem "pochodzic chwilke w innych butach" by lepiej zrozumiec.
Zeby nie bylo:  Twa prosbe takze rozumiem doskonale ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki

Data: 2009-06-18 12:26:40
Autor: Arni
Zapek i Bulgaria
Kefir pisze:

[...]

masz cos wspólnego z dyplomacją? (i nie mam tu na mysli polityki :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-18 14:31:22
Autor: Piotr
Zapek i Bulgaria

warto czasem "pochodzic chwilke w innych butach" by lepiej zrozumiec.

o tak tak
Kefir ma sluszna slusznosc;)!  (choc wyrazil to naprawde dyplomatycznie;])
osobiscie sprobowalem i zupelnie inaczej .....
patrze na niektorych:)))))))

i, zeby nie bylo niedomowien, na probie sie nie skonczylo...

pzdrw
Piotr

Data: 2009-06-18 12:28:43
Autor: gildor
Zapek i Bulgaria
Wojciech G. pisze:
Użytkownik "Spider A.J." napisał :
Rajd Bobrowy jak i impreza Zapka
sa bardziej zwiazane z ta grupa niz Wacpan,
tak wiec sam sobie pobiegaj.

Coś Ci się zwyczajnie pomyliło.

chyba Tobie

To jest grupa dyskusyjna i tu się o motocyklowych sprawach dyskutuje, a nie o tym czyja panna jak ma na imię czy tam gdzie się ze znajomymi pochla w najbliższym czasie.

http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.motocykle

"informacje o imprezach w kraju i zagranica"
to jest właśnie temat o imprezie. dostosuj się albo giń.

Niezależnie czy oni jeżdżą motocyklami czy też nie. Wiem, że wielu z was zna się osobiście i lubi się spotkać i poimprezować i nie widzę w tym nic złego, ale ten nachalny lans bywa po prostu nudny.

nie czytaj?

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-19 20:12:15
Autor: Marcin Gardeła
Zapek i Bulgaria
gildor wrote:
dostosuj się albo giń.

Ej, to mój tekst!

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-06-18 14:55:39
Autor: kocyk
Zapek i Bulgaria
Wojciech G. wrote:

Nie zamierzam być agresywny czy coś tam, ale przystopujcie z tym bredzeniem nie na temat.

Blebleble. Skonfiguruj sobie thunderbirda do news, i bedziesz mial tam magiczny guzik K jak kill thread. Twoje problemy znikna.
K.14.

Data: 2009-06-18 07:38:27
Autor: Marcin Gardeła
Zapek i Bulgaria
[...]